Opgelost door NLE: het is niet mogelijk ons gewijzigde e-mail adres door te geven zodat we geen contact meer hebben

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 604357
Gebruiker
L. de Raaf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

niet bereikbaar

Gewenste oplossing

we willen ons e-mail adres veranderen zodat we weer onze gegevens krijgen en in kunnen kijken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer,

    Graag reageer ik op uw klacht, waarin u aangeeft al enige tijd niet te kunnen inloggen.

    Mijn reactie
    Allereerst bied ik mijn excuses aan voor het feit dat u hier zoveel hinder van ondervindt. Ik begrijp volkomen dat u inzage in uw gegevens wilt hebben.

    Storing
    Deze storing is inderdaad bekend bij ons. Onze specialisten werken keihard aan een oplossing en dit probleem heeft onze hoogste prioriteit. Een deel van het probleem is inmiddels verholpen, echter is dit een complexere storing dan wij bij voorbaat hadden gedacht en gehoopt.

    Afspraak
    Om u toch zo goed mogelijk te helpen, spreek ik met u af dat ik u op de hoogte houd van de voortgang. Daarnaast help ik u met al uw vragen, zolang de storing niet verholpen is.

    E-mailadres
    In een eerder toegestuurde brief geeft u ons uw nieuwe e-mailadres door. Dit heb ik natuurlijk meteen voor u aangepast.

    Contact
    Tijdens de verdere afhandeling van uw klacht, ben ik uw contactpersoon. U kunt mij het beste bereiken door te reageren op de e-mail die u van mij heeft ontvangen. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.

    Alvast bedankt voor uw geduld en begrip!

    Met vriendelijke groet,
    NLE

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen