Klacht NLE: Hulp bij aansluiten

Klachtnummer
# 256338
Gebruiker
Joyjansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben overgestapt van Ziggo naar NLEx. Ik heb t pakket keurig thuis ontvangen.
Doordat ik thuis een kabel aansluiting heb kan ik deze niet aansluiten! Ikheb dit aangegeven bij NLEx en er zou een monteur komen om te helpen bij mijn installatie. Deze zou gratis bij me langs komen omdat ik over ben gestapt van Ziggo! Ik heb via de app contact met NLEx maar ondanks alle beloftes nog steeds geen monteur gezien of gehoord! Ik zit nu al 2 dagen zo der internet en tv aansluiting!

De oplossing

Ik wil dat deze beloofde monteur langs komt om mijn aansluiting te veranderen!
Ik wil tv en internet hebben! Zo snel mogelijk!

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uw klacht stond geregistreerd onder het account van NLex, dit account is niet van NLE. Om deze reden hebben wij niet eerder kunnen reageren op uw klacht. Uw klacht werd overgezet naar het juiste account, omdat het account van NLex werd verwijderd op Klachtenkompas.

    Wij gaan er, vanwege de verstreken tijd, vanuit dat uw klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen