Klacht NLE: I want a refund.

Klachtnummer
# 292055
Gebruiker
pasztor.beci
Datum
1 reactie

Details

De klacht

NLE charged me on November 24 an extra 15 euro as a fine that i did not pay my bill in time, but i actually paid it in time. I called the client service and they agreed that they had a mistake, but they did refund my money. then i wrote an email, they answered that they will refund my money, but this never happened. then i wrote several emails and nothing happened.

It would be nice if a big company like this would take responsability after their mistakes.

P.s. I m not a client of NLE anymore. I think is obvious why.

De oplossing

Refund my money

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij onze administratie. Hieruit is gebleken dat de incassokosten van €15,00 inmiddels werden gecrediteerd en dat de terugbetaling van het bedrag deze week zal plaatsvinden.

    Wij horen het graag als u hierover nog vragen heeft.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen