Klacht NLE: ik betaal netjes maar ze blijven zeggen dat ik niet betaal.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365055
Gebruiker
moeder20162108
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik betaal netjes elke maand. Maar nle blijven incasso's indienen tegen ons. Als je belt na hun sta je een uur in de wacht. En dan krijg je een dom antwoord. En vertikken ze het om op te lossen. Ik ga nu na een andere energie maatschappij.

De oplossing

Ik wil dat ze uitzoeken wat er aan de hand is. En dat ze de onterechte incasso's intrekken.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    De kwestie is via een e-mail op 9 mei 2019 opgepakt. Hierin is een uitleg gegeven over de openstaande facturen en een facturenoverzicht toegestuurd.

    Ik ga er dan ook vanuit dat wij het vanaf nu per e-mail bespreken of via telefonisch contact.

    Voor nu wens ik u een fijne dag verder.
    Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
moeder20162108
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik krijg een overzicht van openstaande posten. Maar ik heb geen openstaande posten. Ik betaal elke maand netjes.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen