Klacht NLE: Ik heb niks aangevraagd

Fad1975

Er is door iemand een internet verbinding aangevraagd zonder dat wij ervan weten,
er wordt ineens van mijn rekening geld afgeschereven en ben gaan zoeken op internet welke bedrijf het is en kwam erachter dat NLE is.

Ik heb gebeld na 11 minuten ter woord gestaan en krijg als antwoord dat de gegevens kloppen en dat dit ingevuld is door mijn terwijl de e-mail adres niet kloppend en ik nooit een brief en of bevestiging heb ontvangen en ook niet kan met een valse e-mail en ze zeggen dat het invullen van een rekeningnr als voldoende is, raar want als ik een betaalverzoek krijg van iemand dan staat mijn rekeningnummer er ook op dus is echt vreemd dat je hiervan uit kan gaan dat ik verbonden ben aan een contract.

Ik vindt het vreemd dat je zonder legitimatie en zonder verificatie van je rekening ( meestal 0,01 cent ) een contract het.

ik wil dat dit ontbonden wordt en wel de juiste procedures gaat hanteren

Fad1975
    Wacht nog steeds op een oplossing
    NLE
    Beste heer, mevrouw,

Goed dat je dit laat weten! Ik kijk graag mee naar een passende oplossing. De aanmelding is via Pricewise gedaan. Kan het zijn dat iemand beschikt over alle gegevens van jou? Om dit verder te onderzoeken, kan je een e-mail sturen naar klanten@nlex.nl en meld hierin het volgende:

- volledige naam
    - volledig adres
    - geboortedatum
    - IBAN

Wij gaan dan een onderzoek instellen. Als blijkt dat er echt sprake is van een onterechte aanmelding, ondernemen wij natuurlijk actie!

met vriendelijke groet,
    NLEx webcare