Opgelost door NLE: In mail zeggen dat er geannuleerd wordt en in praktijk dit niet doen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326424
Gebruiker
Koeleman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het op agressieve wijze telefonisch klant laten overstappen terwijl deze aangeeft dat niet te willen! In mailtje daarna aangeven dat alles geannuleerd wordt, dus de indruk wekken dat het overstappen niet doorgaat, om daarna alles wel gewoon in gang te zetten, dus misleidende info!

De oplossing

NLE moet alles weer in orde maken met het andere energiebedrijf t.w. Essent!
Sowieso excuusbrief naar gedupeerde.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer Koelewijn,

    In reactie op uw klacht controleerden wij onze administratie. Het klopt dat u, direct na ontvangst van de bevestiging, uw aanmelding annuleerde. Helaas werd de annulering niet op de juiste manier verwerkt, waardoor de levering alsnog werd gestart.

    Wij begrijpen dat dit vervelend is en wij bieden hiervoor dan ook onze oprechte excuses aan.

    Inmiddels zijn wij in contact met de vorige energieleverancier om de overstap naar NLE terug te draaien.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Koeleman
    Datum
    Excuses aanvaard, zaak gesloten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koeleman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses en fout toegegeven!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen