Opgelost door NLE: Incasso na opzeggen Anna abonnement

sad Opgelost
MvV

Anna abonnement in Jan telefonisch opgezegd. In Maart begint Nutsservices ineens weer te incasseren! Telefonisch is klantenservice NLE nooit bereikbaar.

Bevestiging ontvangen dat deze incasso stopt

NLE
    Beste meneer van Veen,

De klantenservice is tijdelijk inderdaad slecht bereikbaar geweest, hiervoor onze excuses. We hebben dit gelukkig opgelost. Telefonisch zijn we goed bereikbaar.

Bij uw opzegging voor de Anna is inderdaad iets mis gegaan. De verwerking van de opzegging vindt momenteel plaats. Uiteraard worden de gemaakte kosten gecrediteerd vanaf het moment van de oorspronkelijke opzegging. Excuses voor het ongemak.

Per e-mail ontvangt u binnenkort de bevestiging van uw opzegging. De verrekening vindt plaats op de eindafrekening die u ook per e-mail ontvangt.

Team webcare NLEx.

MvV
Aangeboden is om met terugwerkende kracht te corrigeren. Bevestigings mail nog niet ontvangen. Update: na drie weken helaas bevestiging nog niet ontvangen. Update 2: ook na 6 weken bevestiging niet ontvangen. Lichtpuntje: Juni is niet meer geïncasseerd.

Ook een klacht indienen over NLE?