Opgelost door NLE: Incasso na opzeggen Anna abonnement

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 368573
Gebruiker
MvV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Anna abonnement in Jan telefonisch opgezegd. In Maart begint Nutsservices ineens weer te incasseren! Telefonisch is klantenservice NLE nooit bereikbaar.

De oplossing

Bevestiging ontvangen dat deze incasso stopt

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Veen,

    De klantenservice is tijdelijk inderdaad slecht bereikbaar geweest, hiervoor onze excuses. We hebben dit gelukkig opgelost. Telefonisch zijn we goed bereikbaar.

    Bij uw opzegging voor de Anna is inderdaad iets mis gegaan. De verwerking van de opzegging vindt momenteel plaats. Uiteraard worden de gemaakte kosten gecrediteerd vanaf het moment van de oorspronkelijke opzegging. Excuses voor het ongemak.

    Per e-mail ontvangt u binnenkort de bevestiging van uw opzegging. De verrekening vindt plaats op de eindafrekening die u ook per e-mail ontvangt.

    Met vriendelijke groet,
    Team webcare NLEx.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MvV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangeboden is om met terugwerkende kracht te corrigeren. Bevestigings mail nog niet ontvangen. Update: na drie weken helaas bevestiging nog niet ontvangen. Update 2: ook na 6 weken bevestiging niet ontvangen. Lichtpuntje: Juni is niet meer geïncasseerd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen