Klacht NLE: Inhalig bedrijf dat z'n (oude) klanten op kosten jaagt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364321
Gebruiker
JJ Millen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zwaar ontevreden en wilde daarom overstappen. Daarover gebeld en dit kon gewoon. Kreeg vervolgens zo maar een eindnota van €230 (!) op m'n dak. Lekker dan. Vervolgens wordt er ook nog gedreigd met incasso. Reageren kunnen ze niet maar wanneer er geld binnengeharkt moet worden zijn ze ineens actief.

De maand daarvoor kreeg ik ook al dubbele kosten berekend, dit zouden ze fixen en is niet gebeurd. Geld nooit teruggekregen. Dit kost me allemaal tijd terwijl dit bedrijf z'n zaakjes niet op orde heeft. Schaamteloos gedrag.

De oplossing

- Dubbele betaling gecorrigeerd
- Verzonnen 'eindnota' ongedaan maken

4 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Hi Jorden,

    Wat betreft de dubbele factuur, dit is nog in behandeling en we nemen zo snel mogelijk contact met je op hierover.

    De eindnota is zo hoog, vanwege de afkoopsom. Je had namelijk het eerste contract met 2 jaar verlengd. Ik kan hier eventueel een regeling over treffen. Laat je mij dat nog even weten?

    Met vriendelijke groet,
    Team webcare
  2. Auteur
    JJ Millen
    Datum
    Okee, in ieder geval heb ik de betaling inmiddels teruggeboekt want ik heb er weinig vertrouwen in dat dit in de nabije toekomst gefixt gaat worden. Mochten de zaakjes op orde zijn bij jullie wil ik best nog de laatste €30 overmaken aangezien die gewoon bij mijn afname heeft gehoord.

    Verder, als je met ‘regeling treffen’ bedoelt dat de zogenaamde ‘afkoopsom’ wordt geannuleerd en weggedaan, dan wil ik graag een regeling treffen. Los daarvan gaat er verder niets gebeuren. Toen ik belde kreeg ik namelijk te horen dat mijn contract variabel was en ik kon stoppen. Ik heb niets, ik herhaal NIETS gehoord over een afkoopsom. Terwijl ik daar specifiek naar heb gevraagd.

    Dus graag zsm ongedaan maken zodat ik het hele NLE gebeuren kan afsluiten. Zoals ik zeg kost het ook allemaal veel te veel tijd. Denk daar maar eens over na en doe er wat mee. Bedankt.
  3. Auteur
    JJ Millen
    Datum
    Hallo? Ga ik hier nog reactie op krijgen?
  4. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Millen,

    Zojuist hebben wij telefonisch de situatie besproken. Fijn dat we jouw weekend goed hebben kunnen maken met de oplossing!

    Met vriendelijke groet,
    Medewerker webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJ Millen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Werd onlangs gebeld dat er geen nota’s en herinneringen meer zouden komen. Vandaag kreeg ik 4 eindnota’s en 2 herinneringen (!) toegestuurd. Zaakjes niet op orde, en wéér iets wat me telefonisch is toegezegd en niet is nagekomen. Ook zou de afspraak op de mail worden gezet. Dat is óók niet gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen