Klacht NLE: Inhalig bedrijf dat z'n (oude) klanten op kosten jaagt

JJ Millen

Zwaar ontevreden en wilde daarom overstappen. Daarover gebeld en dit kon gewoon. Kreeg vervolgens zo maar een eindnota van €230 (!) op m'n dak. Lekker dan. Vervolgens wordt er ook nog gedreigd met incasso. Reageren kunnen ze niet maar wanneer er geld binnengeharkt moet worden zijn ze ineens actief.

De maand daarvoor kreeg ik ook al dubbele kosten berekend, dit zouden ze fixen en is niet gebeurd. Geld nooit teruggekregen. Dit kost me allemaal tijd terwijl dit bedrijf z'n zaakjes niet op orde heeft. Schaamteloos gedrag.

- Dubbele betaling gecorrigeerd
- Verzonnen 'eindnota' ongedaan maken

NLE
    Hi Jorden,

Wat betreft de dubbele factuur, dit is nog in behandeling en we nemen zo snel mogelijk contact met je op hierover.

De eindnota is zo hoog, vanwege de afkoopsom. Je had namelijk het eerste contract met 2 jaar verlengd. Ik kan hier eventueel een regeling over treffen. Laat je mij dat nog even weten?

Team webcare
    JJ Millen
    Okee, in ieder geval heb ik de betaling inmiddels teruggeboekt want ik heb er weinig vertrouwen in dat dit in de nabije toekomst gefixt gaat worden. Mochten de zaakjes op orde zijn bij jullie wil ik best nog de laatste €30 overmaken aangezien die gewoon bij mijn afname heeft gehoord.

Verder, als je met ‘regeling treffen’ bedoelt dat de zogenaamde ‘afkoopsom’ wordt geannuleerd en weggedaan, dan wil ik graag een regeling treffen. Los daarvan gaat er verder niets gebeuren. Toen ik belde kreeg ik namelijk te horen dat mijn contract variabel was en ik kon stoppen. Ik heb niets, ik herhaal NIETS gehoord over een afkoopsom. Terwijl ik daar specifiek naar heb gevraagd.

Dus graag zsm ongedaan maken zodat ik het hele NLE gebeuren kan afsluiten. Zoals ik zeg kost het ook allemaal veel te veel tijd. Denk daar maar eens over na en doe er wat mee. Bedankt.
    JJ Millen
    Hallo? Ga ik hier nog reactie op krijgen?
    NLE
    Beste meneer Millen,

Zojuist hebben wij telefonisch de situatie besproken. Fijn dat we jouw weekend goed hebben kunnen maken met de oplossing!

Medewerker webcare.

JJ Millen
Werd onlangs gebeld dat er geen nota’s en herinneringen meer zouden komen. Vandaag kreeg ik 4 eindnota’s en 2 herinneringen (!) toegestuurd. Zaakjes niet op orde, en wéér iets wat me telefonisch is toegezegd en niet is nagekomen. Ook zou de afspraak op de mail worden gezet. Dat is óók niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over NLE?