Klacht NLE: Inloggen Mijn NLE lukt niet.

sad Niet opgelost
Hanzzee

Kan niet inloggen. Niet met de inloglink en ook niet met wachtwoord opnieuw instellen. Telkens dezelfde melding:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Op advies van klantenservice geprobeerd met verschillende browsers, zonder resultaat. Een melding van hetzelfde probleem uit 2018 gezien! Heel vreemd dat een bedrijf als NLE niet in staat is dit adequaat op te lossen.

Inloggen op Mijn NLE wel mogelijk maken! Zonder het probleem door te schuiven naar de klant.
Uw eerste reactie op mijn klacht is van 11-5. De toen gestuurde links voor direct inloggen en voor een nieuw wachtwoord in Uw mail werkte beide niet. Uw reactie, dat een dag mijn klacht het probleem was opgelost, klopt niet. Nog enkele keren een poging gedaan om in te loggen, maar zonder resultaat. Zelfs de link die U mij toe stuurt op 17-5 om 12.56 u werkt niet. In een reactie van Uw klachtenteam 17-5 om 13.02 u wordt mij een andere link gestuurde die wel werkt. Waarvoor dank. Vervelend dat dit zo lang moest duren en dat Uw bewering, dat dit probleem met de link een dag na mijn klacht opgelost, was niet klopt.

NLE
    Beste meneer, mevrouw,

Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

NLE Webcare
    NLE
    Beste meneer, mevrouw,

Een dag na uw melding is deze storing gelukkig verholpen. Vervelend dat u hier hinder van heeft gehad. In een apart bericht ontvangt u een nieuwe link om in te loggen.

Fijn dat het probleem verholpen is en uw klacht kan worden gesloten.

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?