Klacht NLE: Inloggen Mijn NLE lukt niet.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 595859
Gebruiker
Hanzzee
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kan niet inloggen. Niet met de inloglink en ook niet met wachtwoord opnieuw instellen. Telkens dezelfde melding:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Op advies van klantenservice geprobeerd met verschillende browsers, zonder resultaat. Een melding van hetzelfde probleem uit 2018 gezien! Heel vreemd dat een bedrijf als NLE niet in staat is dit adequaat op te lossen.

Gewenste oplossing

Inloggen op Mijn NLE wel mogelijk maken! Zonder het probleem door te schuiven naar de klant.
Geboden oplossing
Uw eerste reactie op mijn klacht is van 11-5. De toen gestuurde links voor direct inloggen en voor een nieuw wachtwoord in Uw mail werkte beide niet. Uw reactie, dat een dag mijn klacht het probleem was opgelost, klopt niet. Nog enkele keren een poging gedaan om in te loggen, maar zonder resultaat. Zelfs de link die U mij toe stuurt op 17-5 om 12.56 u werkt niet. In een reactie van Uw klachtenteam 17-5 om 13.02 u wordt mij een andere link gestuurde die wel werkt. Waarvoor dank. Vervelend dat dit zo lang moest duren en dat Uw bewering, dat dit probleem met de link een dag na mijn klacht opgelost, was niet klopt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Een dag na uw melding is deze storing gelukkig verholpen. Vervelend dat u hier hinder van heeft gehad. In een apart bericht ontvangt u een nieuwe link om in te loggen.

    Fijn dat het probleem verholpen is en uw klacht kan worden gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen