Klacht NLE: Inloggen mijn.nlex.nl werkt niet

Klachtnummer
# 344890
Gebruiker
Marten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

mijn.nlex.nl inloggen werkt niet. Na het invoeren van naam en wachtwoord komt er een wacht icoontje, na een tijdje verdwijnt het icoontje.

Het betreft alleen mijn.nlex.nl (Alles-in-een), op mijn.nle.nl kan ik wel inloggen (Energie)

De oplossing

Inloggen weer mogelijk maken, zodat ik een verhuizing kan doorgeven.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Op basis van de door u doorgegeven adresgegevens hebben wij geen klantgegevens kunnen vinden in onze administratie. Kan u ons voorzien van het juiste adres of uw klantnummer?

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Het klopt dat er enkele problemen op Mijn NLEx waren waardoor u niet kon inloggen. Als u deze probleem op dit moment nog steeds ervaart, kan u dit laten weten?

    Uw verhuizing is inmiddels verwerkt en bevestigd per e-mail. Mocht u hierover nog vragen hebben, vernemen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen