Klacht NLE: Inloggen onmogelijk

F.C. Scheepens

Ook ik kan nog steeds niet inloggen. Wat een ontzettend gek excuus dat de IT-afdeling in de Oekraïne zit!!. Hoe verzin je het!!
!

Los het inlogprobleem nu eens op, zonder allerlei smoesjes.
Ik kan nog steeds niet inloggen. Ik krijg steeds de code 503 service unavailable.

NLE
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik reageer hier graag op.

Online inloggen
    Wat vervelend om te horen dat u niet in kunt loggen in uw MijnNLE Omgeving. Mijn excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet handig.

Het probleem omtrent inloggen in de MijnNLE Omgeving komt bij meerdere klanten naar voren. Er lijkt dan ook een storing in de server te zitten. Het probleem is gemeld bij ons IT-afdeling en zij zijn ermee bezig dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Omdat onze IT-afdeling grotendeels in Oekraine zit, duurt dit helaas langer dan gewenst. Het is erg jammer om te horen dat u denkt dat dit een excuus is. Wij zouden hier namelijk geen excuus voor verzinnen. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice als er gegevens zijn die u wenst te ontvangen.

Ik kan u als advies geven de cookies te verwijderen op uw computer en/of het wissen van de cache. Dit zou soelaas moeten bieden. Mocht dit nog niet werken verzoek ik u vriendelijk om even geduld. Wij zijn ermee bezig het probleem op te lossen en ik verwacht dan ook dat dit spoedig het geval zal zijn.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?