Klacht NLE: Inloggen op Mijn NLE of de app lukt niet.

Klachtnummer
# 326291
Gebruiker
Gebruiker1530968974
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb van NLE zowel energie als de Alles in 1. Kan niet inloggen op de site en ook niet op de app. Dit problemen is al vele maanden bij NLE bekend (ik ben ook lang niet de enige) maar ze doen er niets aan.

De oplossing

Dat NLE eindelijk eens de inlogproblemen, waar vele klanten last van hebben, verhelpt.

5 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw Van der Meer,

    Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u niet kan inloggen op Mijn NLE.

    Zou u willen doorgeven wat u ziet wanneer u probeert in te loggen? En welke browser (en versie) gebruikt u?

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Gebruiker1530968974
    Datum
    In Microsoft Edge en Chrome en in de Android app. Eerder (dit probleem speelt namelijk al maanden en is ook al maanden bij jullie bekend) ook nog met Firefox geprobeerd en dan lukte het ook niet. In de app kan ik helemaal niet inloggen, op de website wel bij de hoofdpagina van NLE maar vervolgens niet in Mijn NLE. Wachtwoord vernieuwen helpt ook niet.
  3. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw Van der Meer,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Het probleem met het inloggen op Mijn NLE is bij ons inderdaad bekend, helaas hebben wij hiervoor nog geen oplossing gevonden.

    Het helpt om in sommige gevallen in te loggen met uw klantnummer in plaats van de gebruikersnaam. Uw klantnummer begint met 3000. Heeft u het hiermee geprobeerd?

    Bij de Mijn NLE-app kan het soms helpen als u de app verwijdert en opnieuw installeert.

    Wij hopen uiteraard dat bovenstaande zal helpen, maar wij kunnen u dit niet garanderen.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  4. Auteur
    Gebruiker1530968974
    Datum
    Ik zie een paar zwarte stippen die zwakker en sterker worden (zo'n grafisch effect voor als je ergens op moet wachten, zeg maar) en dat is in alle drie door mij gebruikte browsers hetzelfde.
  5. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw Van der Meer,

    Hartelijk dank voor uw toelichting.

    Het probleem dat u ondervindt met Mijn NLE is bij ons bekend, maar er is helaas nog geen oplossing gevonden. Wij hopen uiteraard dat dit zo spoedig mogelijk zal gebeuren, wij zijn er hard mee bezig.

    Wij kunnen u dan ook niet anders informeren dan dat onze Klantenservice reeds deed.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen