Klacht NLE: Inloggen op Mijn NLE onmogelijk

F.C. Scheepens

Ook ik probeer al enkele dagen op verschillende manieren in te loggen op Mijn NLE. Steeds krijg ik de mededeling: 503 server unavailable.

Natuurlijk mijn klacht verhelpen

NLE
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor het indienen van uw klacht. Ik reageer hier graag op.

Online inloggen
    Wat vervelend om te horen dat u niet in kunt loggen in uw MijnNLE Omgeving. Mijn excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet handig.

Het probleem omtrent inloggen in de MijnNLE Omgeving komt bij meerdere klanten naar voren. Er lijkt dan ook een storing in de server te zitten. Het probleem is gemeld bij ons IT-afdeling en zij zijn ermee bezig dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Ik kan u als advies geven de cookies te verwijderen op uw computer en/of het wissen van de cache. Dit zou soelaas moeten bieden. Ook heb ik u een nieuwe inloglink gestuurd. Na het verwijderen van de cookies zou u weer in moeten kunnen loggen via de link. Mocht dit nog niet werken verzoek ik u vriendelijk om even geduld. Wij zijn ermee bezig het probleem op te lossen en ik verwacht dan ook dat dit spoedig het geval zal zijn.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?