Opgelost door NLE: Internet snelheid zakt weg naar 1.6 MB I.P.V. 10 MB

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 289270
Gebruiker
NLEproblemen
Datum
36 reacties

Details

De klacht

Internet snelheid zakt elke dag meerdere keren van 9,6 naar 1.4
2x monteur geweest van KPN en die zeggen dat hier thuis alles ok is, maar dat de lijn veel ruis heeft. En sinds we NLE hebben is dit probleem er, hiervoor het zelfde product rechtstreeks via KPN. Er is een lange periode meting gestart door KPN en verder gebeurt er niets.

Monteur KPN zegt:
# Modem is ok
# Thuis alles correct en ook juist aangesloten
# Verstoring zit op de lijn van buiten
# NLE gebruikt iets ander protocol
# Probleem waarschijnlijk in de wijkcentrale door NLE apparatuur

NLE zegt:
# Zit niet in de lijn ( KPN zegt van wel)
# U heeft een nieuw modem gekregen ( dit is niet het geval overigens)
# De lijn is goed en daar is NLE voor verantwoordelijk ( lijn is dus niet OK)

De oplossing

Er zou 12 MB moeten kunnen binnenkomen, we zitten 3075 meter van de wijkcentrale, en het hoogst gemeten wat binnen komt is 9 MB.
Deze 9 MB is acceptabel, maar als deze de hele dag weg zakt naar 1.6 MB dan gaat er iets fout, en is in mijn ogen het een ondeugdelijk product.
Voorheen hadden we KPN en was de lijn altijd goed!

Gewenste oplossing:
# Stabiele lijn die gewoon tussen de 8 en 9 MB blijft halen
# Compensatie in het abonnement door van 2 maanden
# Eerlijk antwoord of NLE dit wel kan leveren, anders ontbinding en compensatie voor al het ongemak ook over wat er nog gaat komen i.v.m. wissel naar andere provider.
# Klacht serieus nemen, anders tijd voor Radar en Kassa

36 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer de verwachte internetsnelheid niet wordt behaald. Uit onze gegevens blijkt dat er inmiddels opdracht werd aangemaakt voor onze technische afdeling om het probleem te onderzoeken, wij zullen om die reden contact opnemen met hen en uw klacht onderzoeken.

    Wij komen zo snel mogelijk bij u terug met een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  2. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte dank voor uw bericht.
    Ik heb een nieuw modem gekregen, echter hier zit het probleem niet in. KPN beide monteurs hebben met een eigen modem getest. Dit gaf geen verbetering. Dit had ik reeds gemeld. Echter zonder toesturen van dit modem zou het onderzoek niet verder kunnen zei een medewerker van uw organisatie. Graag actie ondernemen. b.v.d.
  3. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte, het modem haat nu niet meer dan 1.7 mb
  4. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Ik probeer deze ochtend telefonisch contact te leggen over de vervolgstappen. Echter krijg ik alleen maar een bandje te horen.
  5. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Op 19 januari 2018 lieten wij weten uw klacht te bespreken met onze technische afdeling. Zoals toegezegd ontvangt u hierbij alsnog een inhoudelijke reactie op uw klacht.

    Op 12 september 2017 ontvingen wij uw aanmelding voor het alles-in-1-contract. Uw aanmelding hiervoor ontvingen wij via onze website. Wanneer u uw postcode en huisnummer invult, ziet u dat de verwachte internetsnelheid op uw adres 12 mb/s is. Dit is een verwachting van de snelheid die u zal halen, echter kunnen wij deze snelheid niet garanderen.

    U bestelde Alles-in-1, inclusief twee tv-ontvangers. Wanneer u via NLEx tv kijkt, kijkt u dit via internet. Dit betekent dat u per tv-ontvanger enkele mb/s verliest, wanneer u deze aanzet.
    Daarnaast is het altijd mogelijk dat er sprake is van enkele mb/s lijnverlies.

    Wij begrijpen uiteraard dat het vervelend is wanneer u uitkomt op een zeer lage snelheid. Dit wordt echter niet veroorzaakt door hoe NLEx de lijn heeft opgeleverd. Daarnaast zien wij op afstand dat ook de juiste snelheid wordt geleverd. Dat de monteur van KPN Wholesale zou hebben aangegeven dat dit door NLEx zou zijn veroorzaakt, is ons dan ook volstrekt onbekend.

    NLEx garandeert de verwachte snelheid niet, dit wordt duidelijk vermeld in onze voorwaarden. Het is dan ook niet mogelijk om u hiervoor een compensatie of tegemoetkoming aan te bieden. NLEx levert namelijk de maximale snelheid.

    Wij vinden het natuurlijk jammer om te horen dat u ontevreden bent. Om die reden zijn wij bereid om u een kosteloze overstap aan te bieden naar een andere provider. Dit betekent dat NLEx de resterende maandbedragen niet in rekening zal brengen, wanneer u voor de einddatum van uw alles-in-1-contract overstapt. Wij horen graag of u hiervan gebruik wenst te maken.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  6. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Beste Afdeling klachtafhandeling,

    U heeft het wederom niet bij het juiste eind.
    Ik zal u daarom nogmaals kort uit de doeken doen wat niet juist is aan uw stelling.

    U zegt NLE geeft geen garantie op snelheid
    Ik verwacht die garantie ook niet, wel verwacht ik zoals u zelf communiceert op uw website dat u een stabiel netwerk heeft, en dat de lijn die wij van NLE afnemen stabiel is. Dit is niet het geval als blijkt dat je per moment van de dag tussen de 1.4 mbps en de 8,7 mbps verbinding hebt.
    Dat NLE geen 12 mbps kan behalen was mij al lang duidelijk, en wij nemen ook prima genoegen met b.v. 9 mbps. Echter dit moet wel zoals je mag verwachten constant zijn!

    U geeft aan dat het niet aan NLE zou liggen, en dat het mogelijk te maken zou hebben met het gebruik van TV. Nu behoort u te weten dat wij de metingen en de klachten hebben zonder dat wij een TV aan hebben staan of hebben gehad. Ik ben zelf ex werknemer van KPN en ben bekend met deze materie.

    Wat er aan de hand is, en dat heb ik al meermaals geroepen even als de monteurs van KPN
    Er zit een enorme demping op de lijn, en deze veroorzaakt de sterke schommelingen in mbps.
    Onze vorige provider was KPN, en deze heeft jaren het zelfde product, maar dan stabiel geleverd.

    Nu u heeft uit kunnen sluiten dat het niet bij ons aan de thuissituatie ligt, en wij de problemen hebben vanaf omzetting naar NLE, in combinatie met de constateringen van beide KPN monteurs, bevreemd het mij dat u zegt niets te hebben gehoord over dat het probleem welke door NLE veroorzaakt.

    Allemaal leuk dit wat u schrijft, maar wij schieten er niets mee op zo, en kunnen straks weer gaan wisselen van provider.
    Daar krijgen wij opstart/activatiekosten en er gaat een tijd overheen voordat men kan leveren.

    Aangezien u de klachten nog steeds niet heeft kunnen verhelpen, deel ik u hierbij mede dat ik u aansprakelijk stel en u een brief tot ontbinding van de overeenkomst ga sturen.
    Naast deze brief, stel ik u dan ook aansprakelijk voor het niet leveren van een deugdelijk product en dienst vanaf 12 september 2017.
    Daarnaast wil ik het reeds betaalde abonnementsgeld volledig teruggestort zien, en compensatie voor al het ongemak. De kosten som ik voor u op in mijn schrijven.

    Indien NLE van mening is dat het anders zit, moet u rekening houden met verdere stappen en een onderzoek van de redactie van het TV programma Radar. Ik laat mij niet met een kluitje het bos in sturen, en voel mij totaal niet gehoord of serieus genomen.

    In afwachting van uw reactie,
    K. Otten
  7. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Vandaag 29 januari nog niets op het bovenstaande van 24 januari j.l. gehoord.
    Dat is nou niet bepaald klantvriendelijk NLE !!

  8. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over onze reactie. Helaas kunnen wij u geen ander antwoord geven dan dat wij gaven op 24 januari 2018.

    Uit onze gegevens blijkt dat u voor het eerst contact had met onze Klantenservice op 18 december 2017 en aangaf dat uw internet niet optimaal was. NLEx was niet eerder op de hoogte van uw klacht over het internet, wij kunnen u dan ook geen tegemoetkoming aanbieden voor de periode voorafgaand het telefonisch contact met onze Klantenservice.

    Geheel onverplicht en uit coulance zijn wij bereid om, wanneer u gebruikmaakt van de kosteloze opzegging van het alles-in-1-contract, de facturatie met terugwerkende kracht te crediteren vanaf 18 december 2017. Mocht u hiervan gebruik willen maken, horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  9. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Ls,

    Dat er bij u niets bekend is over het feit dat de klacht al vanaf levering is, is niet aan mij te wijten. Als ik zie hoe NLE met problemen omgaat dan verbaasd dit ook niet.
    Ik heb brieven, e-mails en zelfs socialmedia gebruikt om u in beweging te krijgen!
    Als ik de klachten over NLE lees, dan zegt mij dat genoeg, en daalt het vertrouwen als maar verder.

    Wettelijk dient u te leveren wat u beloofd op uw website, en daar heeft u duidelijk vermeld dat een een stabiele lijn levert! Dit is vanaf de start niet het geval geweest. Dit is helder, en staat zwart op wit.

    Een kleine opsomming:

    U geeft aan het contract zonder kosten op te willen op zeggen voor ons
    U geeft aan te willen crediteren vanaf 18-12-2017

    Dit zijn slechts eenvoudige gebaren als je bedenkt welke ellende wij al maanden moeten meemaken. Ik ga dan ook niet akkoord met het door u voorgestelde.

    Ik verzoek u alle bedragen te crediteren, daarnaast de €25,- opstartkosten voor Tele2 te vergoeden. Tevens verwacht ik een compensatie voor al het ongemak en verdere kosten die wij gemaakt hebben.

    Mocht ik binnen zeven werkdagen niets van u vernemen, dan ga ik er vanuit dat NLE haar standpunt wil handhaven, en voel ik mij vrij om verdere maatregelen jegens NLE te nemen.

    U doet er verstandig aan hier een jurist naar te laten kijken alvorens u mij een antwoord geeft op het bovenstaande.

    Dit is echt de laatste keer dat ik de moeite heb willen nemen om met NLE te communiceren.
    Voor mij gaat het anders ontbinding en een procedure worden alleen al uit principe dat je je als klant niet machteloos wilt voelen.

    In afwachting van uw reactie

    K. Otten

  10. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geen reactie?
  11. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw reactie van 1 februari 2018 berichten wij u als volgt.

    Op 12 september 2017 ontvingen wij uw aanmelding voor Alles-in-1. Ter bevestiging van uw aanmelding ontving u van ons direct een e-mail met daarin het alles-in-1-contract. Vanaf dit moment had u twee weken de tijd om uw aanmelding kosteloos te annuleren. NLEx ontving van u geen annulering binnen de gestelde termijn. De overeenkomst kwam dan ook tot stand. Automatisch betekent dit dat u akkoord ging met de Algemene Voorwaarden Alles-in-1.

    In de Algemene Voorwaarden Alles-in-1 werd opgenomen dat NLEx afhankelijk is van derden voor de beschikbaarheid en snelheden van de dienst, en dat er dan ook geen enkele garantie wordt gegeven ten aanzien van de snelheid van het internet. Wij begrijpen uiteraard dat het een vervelende situatie is, wanneer uw internetsnelheid lager is dan verwacht, om die reden boden wij u een kosteloze overstap aan en een creditering van de maandbedragen vanaf 18 december 2017. Wij vinden het jammer dat u hiervan geen gebruik wenst te maken.

    Daarnaast wordt in de Algemene Voorwaarden Alles-in-1 vermeld dat NLEx storingen zo spoedig mogelijk zal onderzoeken en zich zal inspannen om de storingen zo snel mogelijk op te lossen. Voordat wij kunnen overgaan tot het onderzoeken en oplossen van een storing, is het dan ook vanzelfsprekend dat NLEx op de hoogte is van de storing. In uw geval was NLEx niet eerder op de hoogte dan 18 december 2017.

    Ook wordt vermeld dat NLEx niet aansprakelijk is voor enige vorm van schade. Aan uw verzoek om aansluitkosten van een andere provider en kosten voor het ongemak te vergoeden, kunnen wij dan ook niet tegemoetkomen.

    Geheel onverplicht en uit coulance is NLEx bereid om het alles-in-1-contract kosteloos te ontbinden, en daarmee de door u betaalde maandbedragen (vanaf de ingangsdatum van uw alles-in-1-contract) te crediteren. Wij horen graag of u hiermee akkoord gaat ter oplossing van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

  12. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Om te voorkomen dat deze klacht automatisch wordt gesloten door Klachtenkompas, plaatsen wij deze reactie. Wij horen graag van u binnen twee weken of u gebruik wenst te maken van ons aanbod en of uw klacht hiermee is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  13. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Zoals aangegeven in een privebericht.
    Ik bericht u deze week.
  14. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Om te voorkomen dat uw klacht automatisch wordt gesloten plaatsen wij dit bericht.

    Wij wachten uw verdere reactie af.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  15. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Wij gaan akkoord met uw voorstel, en krijgen per 13 maart a.s. een nieuwe provider.
    Om te zorgen dat wij onze email nog wel kunnen uitlezen ( hoe lastig dat soms ook gaat) willen wij u vriendelijk verzoeken de verbinding na 13 maart op te heffen, en ons contract te ontbinden, waarbij zoals overeengekomen u de volledige abonnementsgelden terugstort.

    Graag ontvang ik van u een bevestiging.
    Mvg
    Otten
  16. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen dit voor u in orde maken.

    Mocht de activatiedatum van uw diensten nog veranderen, horen wij dit graag zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u alsnog gebruik kunt maken van onze diensten.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  17. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Aansluiten KPN is 17 maart geworden
  18. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Graag zien wij de creditering en een schrijven tegemoet, wij hebben nu KPN met een stabiele lijn die geen problemen geeft.

    Wanneer kunnen wij uw betaling tegemoet zien?

    Mvg
    Otten
  19. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wij hebben op 16 maart 2018 de opdracht uitgestuurd om het tegoed aan u uit te keren. We gaan ervan uit dat het inmiddels is bijgeschreven op uw rekeningnummer.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  20. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte,

    Wij hebben €38,95 ontvangen.
    Echter heeft u de volgende toezegging gedaan:

    Geheel onverplicht en uit coulance is NLEx bereid om het alles-in-1-contract kosteloos te ontbinden, en daarmee de door u betaalde maandbedragen (vanaf de ingangsdatum van uw alles-in-1-contract) te crediteren. Wij horen graag of u hiermee akkoord gaat ter oplossing van uw klacht

    Deze bedragen hebben wij niet ontvangen

    Mvg
    Otten
  21. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte,
    Ook nu hebben wij de volledige betaling niet mogen ontvangen.
    Wij hebben slechts € 38,95 van u mogen ontvangen.
    Dat is niet vanaf ingangsdatum contract.
    Graag ontvangen wij dit alsnog van NLEx en een bericht van u dat dit is uitbetaald.

    MVG,
    Otten
  22. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw/mevrouw,

    Wij hebben op 16 maart 2018 de opdracht gegeven om een bedrag van €89,60 aan u overgemaakt. Op 14 maart 2018 hebben wij reeds €38,95 aan u overgemaakt.

    We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  23. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte medewerker van NLE,

    U geeft in uw bericht aan: (vanaf de ingangsdatum van ons alles-in-1-contract) te gaan crediteren.
    Als ik kijk naar de maanden: November, December, Januari, Februari en Maart.

    Dan zou het moeten zijn 5 x € 38,95 dan kom ik toch echt uit op : € 194,75 uit
    Echter als ik uw bedragen van € 89,60 en € 38,95 bij elkaar op tel, dan kom ik op € 128,55 uit

    U dient derhalve nog € 66, 20 te crediteren conform de gemaakte afspraak.

    Hierbij nogmaals de door u aangegeven afspraak:

    "Geheel onverplicht en uit coulance is NLEx bereid om het alles-in-1-contract kosteloos te ontbinden, en daarmee de door u betaalde maandbedragen (vanaf de ingangsdatum van uw alles-in-1-contract) te crediteren"

    P.s. wij hebben het door u genoemde bedrag van €89,60 ook nog niet ontvangen.
    Wij zouden het op prijs stellen dat u nu z.s.m. toch de gehele zaak af gaat handelen.
    Nadat wij de afgesproken betalingen binnen hebben, zullen wij deze klacht sluiten.
    Overigens voor de goede orde, wij hebben hier nog steeds 2 x een tv ontvanger en een modem liggen. Waar kan dit naartoe worden gestuurd?
    Wij zullen deze zaken gelijk retour sturen zodra wij de betaling van u binnen hebben.

    Mvg,
    Otten

  24. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Graag per omgaande een reactie op mijn bericht van 27 maart j.l.

    Mvg,
    Otten.
  25. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wij hebben uw reactie in goede orde ontvangen.

    In ons bericht van 1 februari 2018 staat dat wij geheel onverplicht en uit coulance bereid zijn om, wanneer u gebruikmaakt van de kosteloze opzegging van het alles-in-1-contract, de facturatie met terugwerkende kracht te crediteren vanaf 18 december 2017.
    En niet vanaf de ingangsdatum zoals u aangeeft.

    Dit betekent dat wij termijn 3 en 4 volledig uitkeren aan u alsmede één week van termijn 2.
    Termijn 5 hadden wij al aan u uitgekeerd.

    Wij hebben een bevestiging ontvangen dat het bedrag van €89,60 op 23 maart 2018 is ontvangen.

    We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  26. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte,

    In uw bericht van 8 februari j.l. staat wel degelijk vanaf ingangsdatum.

    Ik citeer:
    Geheel onverplicht en uit coulance is NLEx bereid om het alles-in-1-contract kosteloos te ontbinden, en daarmee de door u betaalde maandbedragen (vanaf de ingangsdatum van uw alles-in-1-contract) te crediteren. Wij horen graag of u hiermee akkoord gaat ter oplossing van uw klacht

    Met dit voorstel ben ik akkoord gegaan, en nu zegt u dat wat ik u aan geef niet juist is?

    Het zijn uw eigen woorden!!

    Graag per omgaande uw belofte en voorstel handhaven en zsm zorgdragen voor creditering van het restant.

    Mijn geduld is nu toch echt op, en NLEc maakt zich zelf hier toch erg ongeloofwaardig.

    Ik verzoek u met klem uw eigen bericht van 8 februari eens goed te lezen, en hier naar te handelen.

    Mvg,
    Otten.
  27. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    We vinden het ontzetten jammer dat u foutief bent geïnformeerd.

    Heeft u inmiddels het bedrag van €89,60 ontvangen? Het restant van €66,20 zal binnen drie weken aan u worden uitgekeerd.

    We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  28. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    We vinden het ontzetten jammer dat u foutief bent geïnformeerd.

    Heeft u inmiddels het bedrag van €89,60 ontvangen? Het restant van €66,20 zal binnen drie weken aan u worden uitgekeerd.

    We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  29. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Dank voor uw bericht, jammer dat het maanden heeft moeten duren, maar zodra wij het bedrag van u terug hebben zal ik de klacht sluiten.

    Mvg
    Otten
  30. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Dank voor uw bericht, jammer dat het maanden heeft moeten duren, maar zodra wij het bedrag van u terug hebben zal ik de klacht sluiten.

    Mvg
    Otten
  31. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uit onze gegevens blijkt dat wij het aanvullende bedrag inmiddels aan u overmaakten. Wij horen graag of u het bedrag heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  32. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geachte,

    Wij hebben het bedrag van €66,20 nog niet mogen ontvangen.
    Wij wachten dit nog even af, alvorens wij deze klacht zullen sluiten.

    Daarnaast moet mij toch het volgende van het hart:
    Het duurt allemaal wel erg lang.
    De Gehele afhandeling van de klacht op deze site alleen al duurt maanden.
    17 januari 2018 heb ik de klacht op klachtenkompas aangemaakt, en is nu nog steeds niet geheel afgerond.
    Daarbij moet ik zeggen dat ik in november al met u en deze klacht bezig ben.

    MVG
    Otten
  33. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Volgens onze administratie is op 16 april 2018 het bedrag overgemaakt.

    Kunt u bevestigen dat u het bedrag heeft ontvangen?

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  34. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Beetje vreemd, in uw bericht van 13 april geeft u ook al aan dat u het bedrag heeft overgemaakt. Dit bleek niet het geval, zo lees ik nu dat dit de 16e door u pas is gedaan. Waarbij u zelfs op 5 april al aangeeft dit te zullen gaan doen. We zijn weer twee weken verder, en nee dit bedrag is door mij nog niet ontvangen.

    Ik weet echt niet zo goed meer wat ik moet zeggen maar een bos bloemen zou op zijn plaats zijn..........

    Mvg,
    Otten

  35. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wat vervelend om te horen dat het bedrag nog niet door u is ontvangen.

    Op het moment dat wij aan u bevestigen dat wij het bedrag zullen overmaken, zal dit door een aantal processen verwerkt moeten worden. Om deze reden hanteren wij een uitkeringstermijn van maximaal drie weken.
    Tijdens de verwerking van het uit te keren tegoed kunnen wij controleren wanneer het tegoed is geaccordeerd en wanneer het tegoed daadwerkelijk is overgemaakt.

    Op 13 april 2018 lieten wij u weten dat het bedrag aan overmaken. We hadden namelijk op dat moment het bericht ontvangen dat het uit te keren tegoed is geaccordeerd. Vervolgens hebben wij op 19 april 2018 aan u bevestigd dat in onze administratie het tegoed op 16 april 2018 (daadwerkelijk) is overgemaakt.
    Dit betekent overigens niet dat het bedrag ook direct op uw bankrekening is bijgeschreven.

    We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en gaan ervan uit dat het tegoed inmiddels zichtbaar is op uw bankrekening.

    Groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  36. Auteur
    NLEproblemen
    Datum
    Geld is binnen, wij zijn niet tevreden, maar vinden de gang van zaken traag en vervelend gelopen.
    Wij wensen u veel succes bij het verbeteren van uw dienstverlening

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NLEproblemen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na een half jaar eindelijk geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?