Klacht NLE: jaarnota

tessa

het is weer zover elk jaar hetzelfde liedje, vandaag een mail gehad over mijn energie verbruik.
vorig jaar stond mijn gasmeter op 6.128 dit jaar staat mijn meter op 7.285 dat wil dus zeggen dat ik 1157m3 gas heb verbruikt volgens jullie komt deze som uit op 1320m3. maar dit klopt dus wederom niet. dan gaan we over naar electra verbruik.
vorig jaar stond de meter op 14.862 dit jaar staat de meter op 18.011 dat wil dus zeggen dat ik dit jaar 3.149 khw aan electra heb verbruikt. volgens jullie calculator komt deze som uit op 3.496. Er klopt dus wederom zoals alle voorgaande jaren niks van. en als klap op de vuurpijl moet ik dan volgens jullie bereking bijna 300 euro aan voorschot gaan betalen. ik ben het kots en kotsbeu om voor jullie fouten op te draaien. als ik wil overstappen dan gaat dit niet want ik ben een wanbetaler...... en terecht toch ik ga niet betalen voor fouten die jullie maken maar ondertussen blijf ik met jullie opgescheept zitten.

ik wil van jullie af jullie zijn niet capabel om een energie bedrijf te runnen jullie zijn gewoon een stel criminelen!!!!!!
op elke website waar ik een klacht over jullie kan plaatsen zal ik dit ook zeker doen.
de gewenste oplossing is dat ik dus wel kan overstappen en niet als wanbetaler wordt afgeschilderd omdat jullie berekeningen niet kloppen en ik daarvoor niet wil betalen.

NLE
    Geachte mevrouw Surewaard,Inmiddels hebben we uw gegevens kunnen achterhalen en hebben wij telefonisch contact proberen op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Kunt u aangeven wanneer we het beste contact met u kunnen opnemen? We zouden uw klacht graag bespreken. Met vriendelijke groet, NLE Klantenservice

Ook een klacht indienen over NLE?