Klacht NLE: Jaarnota is verkeerd (terug geleverde energie ontbreekt)

KlachtNLE

Op 10 januari j.l. heb ik een jaarnota ontvangen van NLE. Op deze jaarnota zag ik dat mijn teruggeleverd energie niet was verrekend. Tot nu toe krijg ik enkel de verwijzing van NLE dat ik bij mijn huidige energieleverancier moet zijn. Dit vindt ik onterecht, omdat het om een teruglevering ging toen ik een contract had met NLE. Ik heb op 5 juni 2018 mezelf aangemeld bij energieleveren.nl (bevestiging gedeeld met NLE) en ik heb een slimme meter die periodiek door NLE werd uitgelezen.

Via diverse pogingen op Facebook, Twitter kom ik er niet uit met NLE. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar. Nu via een klacht nog een poging.

Ik wil een correcte jaarnota, waarin ook de terug geleverde energie op aanwezig is. Dit betreft 1836 kWh aan teruglevering.

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Eerder heeft u een klacht bij ons ingediend. Op 6 februari jl. had u reeds contact met één van onze medewerkers hierover. De teruglevering is alsnog verwerkt op uw eindnota.

De e-mail met daarin de eerste pagina van uw eindnota is inmiddels naar u verzonden. Het daadwerkelijke pdf-bestand vindt u binnen enkele dagen terug op Mijn NLE.

Wij horen het graag als u nog vragen heeft.

NLE Klachtafhandeling
    KlachtNLE
    Beste NLE,

Ik heb inderdaad een nieuwe jaarnota mogen ontvangen en verwacht het openstaande bedrag snel te ontvangen. Vooralsnog bedankt voor de afhandeling van de klacht!

mvg Thomas

Ook een klacht indienen over NLE?