Klacht NLE: Jaarnota is verkeerd (terug geleverde energie ontbreekt)

Klachtnummer
# 348210
Gebruiker
KlachtNLE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 10 januari j.l. heb ik een jaarnota ontvangen van NLE. Op deze jaarnota zag ik dat mijn teruggeleverd energie niet was verrekend. Tot nu toe krijg ik enkel de verwijzing van NLE dat ik bij mijn huidige energieleverancier moet zijn. Dit vindt ik onterecht, omdat het om een teruglevering ging toen ik een contract had met NLE. Ik heb op 5 juni 2018 mezelf aangemeld bij energieleveren.nl (bevestiging gedeeld met NLE) en ik heb een slimme meter die periodiek door NLE werd uitgelezen.

Via diverse pogingen op Facebook, Twitter kom ik er niet uit met NLE. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar. Nu via een klacht nog een poging.

De oplossing

Ik wil een correcte jaarnota, waarin ook de terug geleverde energie op aanwezig is. Dit betreft 1836 kWh aan teruglevering.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Eerder heeft u een klacht bij ons ingediend. Op 6 februari jl. had u reeds contact met één van onze medewerkers hierover. De teruglevering is alsnog verwerkt op uw eindnota.

    De e-mail met daarin de eerste pagina van uw eindnota is inmiddels naar u verzonden. Het daadwerkelijke pdf-bestand vindt u binnen enkele dagen terug op Mijn NLE.

    Wij horen het graag als u nog vragen heeft.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    KlachtNLE
    Datum
    Beste NLE,

    Ik heb inderdaad een nieuwe jaarnota mogen ontvangen en verwacht het openstaande bedrag snel te ontvangen. Vooralsnog bedankt voor de afhandeling van de klacht!

    mvg Thomas

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen