Opgelost door NLE: Kan niet inloggen

Joeke van Solkema

Kan niet inloggen
Code werkt ook niet
Wil graag mijn maand bedrag aanpassen naar boven zodat ik later dit jaar in de problemen kom

Dat ik bij mijn gegevens kan
Goed

Beste meneer,

Graag reageer ik op uw klacht, waarin u aangeeft al enige tijd niet te kunnen inloggen.

Mijn reactie
    Allereerst bied ik mijn excuses aan voor het feit dat u hier zoveel hinder van ondervindt. Ik begrijp volkomen dat u inzage in uw gegevens wilt hebben en uw termijnbedrag wilt kunnen bijstellen.

Storing
    Deze storing is inderdaad bekend bij ons. Onze specialisten werken keihard aan een oplossing en dit probleem heeft onze hoogste prioriteit. Een deel van het probleem is inmiddels verholpen, echter is dit een complexere storing dan wij bij voorbaat hadden gedacht en gehoopt.

Afspraak
    Om u toch zo goed mogelijk te helpen, spreek ik met u af dat ik u op de hoogte houd van de voortgang. Daarnaast help ik u met al uw vragen, zolang de storing niet verholpen is. Ook pas ik natuurlijk uw termijnbedrag aan. Welk bedrag heeft u in gedachte?

Contact
    Tijdens de verdere afhandeling van uw klacht, ben ik uw contactpersoon. U kunt mij het beste bereiken door te reageren op de e-mail die u van mij heeft ontvangen. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor uw geduld en begrip!

Beste meneer,

Graag stuur ik u de bevestiging dat de storing op Mijn NLE is verholpen.

Storing
    Vorige week kon gelukkig een groot deel van onze klanten al weer inloggen. Het is heel fijn dat ook u nu weer kunt inloggen en al uw gegevens kunt inzien. Om rechtstreeks naar uw persoonlijke pagina te gaan, ontvangt u in een apart bericht een link van mij.

Vragen
    Fijn dat hiermee uw klacht kan worden afgesloten. Heeft u toch nog (andere) vragen of opmerkingen, mag u altijd contact met onze klantenservice opnemen.

Nogmaals bedankt voor al uw geduld en begrip!

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?