Beste meneer,
Graag reageer ik op uw klacht, waarin u aangeeft al enige tijd niet te kunnen inloggen.
Mijn reactie
Allereerst bied ik mijn excuses aan voor het feit dat u hier zoveel hinder van ondervindt. Ik begrijp volkomen dat u inzage in uw gegevens wilt hebben en uw termijnbedrag wilt kunnen bijstellen.
Storing
Deze storing is inderdaad bekend bij ons. Onze specialisten werken keihard aan een oplossing en dit probleem heeft onze hoogste prioriteit. Een deel van het probleem is inmiddels verholpen, echter is dit een complexere storing dan wij bij voorbaat hadden gedacht en gehoopt.
Afspraak
Om u toch zo goed mogelijk te helpen, spreek ik met u af dat ik u op de hoogte houd van de voortgang. Daarnaast help ik u met al uw vragen, zolang de storing niet verholpen is. Ook pas ik natuurlijk uw termijnbedrag aan. Welk bedrag heeft u in gedachte?
Contact
Tijdens de verdere afhandeling van uw klacht, ben ik uw contactpersoon. U kunt mij het beste bereiken door te reageren op de e-mail die u van mij heeft ontvangen. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor uw geduld en begrip!
Met vriendelijke groet,
NLE