Klacht NLE: Kan niet inloggen bij NLE energie

P. Horsthuis

Inloggen bij NLE is onmogelijk. Afgelopen weken heb ik vele pogingen gedaan. Resultaat 0. Inmiddels besloten om over te gaan naar andere provider. wil graag wel jaaroverzicht verbruik hebben/ kunnen oproepen.

Verbinding met grote spoed activeren.

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

U geeft aan dat u niet op uw Mijn NLE kunt inloggen.

Wij hebben momenteel geen storing op de Mijn Omgeving. Ik wil u vragen om uw gebruikersnaam aan mij door te geven, zodat ik dit in ons systeem na kan gaan.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

Hartstikke bedankt voor de aangeleverde documentatie.

Ik zal u vanuit onze server een inlog-link toesturen, zodat u aan de hand van deze link kunt inloggen. Ik wil u vragen om even na te gaan of u aan de hand van deze link ook uw gegevens kunt wijzigen. Als u dit heeft gedaan, dan wil ik u vragen om aan de hand van de gewijzigde inloggegevens probeert in te loggen.

Ik hoor graag van u wat hier de uitkomst voor is!

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces heb ik u telefonisch benaderd om uw klacht te bespreken maar tevergeefs, daarom mijn reactie hieronder.

Wij hebben nogmaals naar uw inloggegevens gekeken en zien dat uw gebruikersnaam een fractie anders is dan in ons systeem.

U geeft aan dat uw gebruikersnaam paul@horstrhuis is, echter staat in ons systeem paul@horsthuis. Dit kan mogelijk het probleem zijn waarom u niet kunt inloggen.

Mocht u iets met urgentie vanuit uw Mijn Omgeving nodig hebben, dan horen wij dat graag.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!

NLE Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?