Opgelost door NLE: Kan niet inloggen in mijn NLE

Dewitte

Kan niet inloggen in mijn NLE. Ik heb diverse browsers geprobeerd en de cookies en web geschiedenis verwijderd maar het lukt gewoon niet om in te loggen. Krijg telkens deze melding 503 Service Unavailable. Heb al geprobeerd het wachtwoord te veranderen maar ook dat werkt niet. Omdat ik mijn termijnbedrag wou verhogen en dat dus online niet mogelijk was heb ik vanmorgen telefonisch contact gehad met de klantenservice. Op mijn vraag wanneer ik weer kon inloggen werd mij gezegd dat ze dat niet wisten en dat ik toch ook gewoon kon bellen. Maar dat is toch niet de bedoeling. Ik wil de facturen en alles kunnen inzien en ik hoop dat dit dus ook snel opgelost wordt.

Zo snel mogelijk het probleem oplossen
Klacht is prima afgehandeld. De storing is opgelost en ik kan weer inloggen. 👍🏻

Beste meneer, mevrouw,

Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Beste meneer,

Graag reageer ik op uw klacht, waarin u aangeeft al enige tijd niet te kunnen inloggen.

Mijn reactie
    Allereerst bied ik mijn excuses aan voor het feit dat u hier zoveel hinder van ondervindt. Ik begrijp volkomen dat u inzage in uw gegevens wilt hebben.

Storing
    Deze storing is inderdaad bekend bij ons. Onze specialisten werken keihard aan een oplossing en dit probleem heeft onze hoogste prioriteit. Een deel van het probleem is inmiddels verholpen, echter is dit een complexere storing dan wij bij voorbaat hadden gedacht en gehoopt.

Afspraak
    Om u toch zo goed mogelijk te helpen, spreek ik met u af dat ik u op de hoogte houd van de voortgang. Daarnaast help ik u met al uw vragen, zolang de storing niet verholpen is.

Contact
    Tijdens de verdere afhandeling van uw klacht, ben ik uw contactpersoon. U kunt mij het beste bereiken door te reageren op de e-mail die u van mij heeft ontvangen. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor uw geduld en begrip!

NLE

Ook een klacht indienen over NLE?