Klacht NLE: Kan wel inloggen voor mijn tv en internet maar kan niet inloggen op mijn energie verbruik !

Klachtnummer
# 346321
Gebruiker
Classiccars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al meer dan een jaar in te loggen en het gaat gewoon niet !
Telkens krijg ik te horen ( na veel moeite ) dat ik via Chrome moet inloggen ! Wat ook totaal niet helpt !
Word het zachtjes aan echt beu ! ) heb contract voor 3 jaar )

De oplossing

Dat ik eindelijk serieus genomen word en dat ze mij nu eindelijk hier mee helpen !
( heb dit nog nooit met een bedrijf meegemaakt !! )

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij begrijpen dat dit vervelend is. Echter kunnen wij u op dit moment niets anders informeren dan dat de (inlog)problemen op Mijn NLE bekend zijn bij onze IT-afdeling en dat hier hard aan wordt gewerkt. Het inloggen met Google Chrome verhelpt de meeste problemen, maar helaas blijkt uit uw klacht dat dit niet bij u werkt. Wij hebben echter geen daadwerkelijke oplossing voor dit probleem.

    Wij horen het graag als u nog vragen heeft.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen