Klacht NLE: klant blijven.

papiertjhe

NLE stuurt mij 12 juni een mail dat ik per 6 juni geen klant meer ben. Hierbij moet ik 400 euro extra gaan betalen op de eindnota. Zonder enkele vorm van correspondentie. Ik wil gewoon klant blijven en helemaal niet beëindigen. klantenservice kan mij niet helpen. Nogmaals Ik wil gewoon klant blijven.

Klant blijven en geen 400 extra euro betalen

Beste meneer/mevrouw,

In reactie op uw klacht controleerden wij onze administratie. Hieruit blijkt dat er sprake was van een achterstallig bedrag, waardoor NLE genoodzaakt was de levering te beëindigen.

Uit onze gegevens blijkt dat u dit inmiddels met onze Klantenservice besprak. Wij kunnen u helaas niet van een ander antwoord voorzien.

Omdat de levering door NLE werd beëindigd vanwege een achterstallig saldo, zullen wij ook niet overgaan tot het opnieuw beleveren van uw aansluitingen.

Mocht u hier nog vragen over hebben, horen wij het graag.

papiertjhe
    Ongelooflijk, zelfs een brief ontvangen voor laatste kans van afsluiting geldt niet verzonden op 8 juni terwijl de eindnota op 13 juni is verstuurd en de afsluiting op 6 juni is gebeurd??. NLE heeft zijn zaakjes duidelijk niet op orde en begrijpt helemaal niets van klanten die gewoon willen betalen, verschuilen zich achter brieven en mail, maar deze willen ze niet laten zien dat ze daadwerkelijk verstuurd zijn. Mevrouw wij kunnen dit niet terugdraaien dus u betaald gewoon 400 euro boete. en u mag geen klant blijven. Ga in training! En scheer niet iedereen over de slechte kam.
    Beste meneer/mevrouw,

U ontving eerder een brief waarin wij u de laatste kans boven om het openstaande bedrag te voldoen. Aangezien u dit niet deed, is NLE overgegaan tot het beëindigen van de levering.

Uit onze gegevens blijkt dat u dit ook meermaals met onze Klantenservice besprak. Wij kunnen u niet van een ander antwoord voorzien.

papiertjhe
    Ik geloof niet helemaal dat u goed heeft gelezen hoe de situatie is ontstaan en dat stelt mij enorm teleur. Ondertussen heb ik het bedrag overgemaakt zonder de boete . Ik vind het onterecht dat deze hier bovenop is gegaan, Ik heb een brief gekregen op 8 juni , dat ik nog 20 dagen de tijd heb om dit recht te trekken, Bij deze gedaan.
    Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het jammer om te horen dat u teleurgesteld bent.

Wij kunnen u niet anders mededelen dan dat de situatie is ontstaan doordat u zich niet hield aan uw betalingsverplichting. Op 12 juni 2018 stonden de termijnbedragen van december 2017 en februari 2018 nog open. Dit betekent dat u al zes maanden geen gehoor gaf aan onze talloze verzoeken om tot betaling over te gaan. Om die reden zagen wij ons genoodzaakt om de levering, zoals aangekondigd, te beëindigen.

Gezien het voorgaande vragen wij u vriendelijk om het gehele bedrag inclusief de opzegvergoedingen te voldoen. Deze bedragen brengen wij geheel conform de toepasselijke voorwaarden in rekening.

NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?