Opgelost door NLE: Klant onvriendelijken niet transparant aan het werk zoals men beweerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 337986
Gebruiker
BBarmes
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Niet transparant werken, moeilijk contact krijgen medewerker

Gewenste oplossing

Heb ondertussen contact gehad met een medewerker en klachten zijn verholpen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw,

    Naar aanleiding van uw eerdere klacht hadden wij telefonisch contact en zou uw klacht zijn opgelost. Het is ons daarom onduidelijk waarom u opnieuw een klacht heeft ingediend. Zou u dit willen toelichten?

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling
  2. Auteur
    BBarmes
    Datum
    Was niet bedoelt als nieuwe klacht kon niet op een andere manier aangeven dat ik contact had gehad en de boel is opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen