Klacht NLE: Klantenservice mailen en telefonisch niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367743
Gebruiker
J.G. Schooltink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet bereikbaar

De oplossing

Reactie van het bedrijf. Ik zit nog in de afkoelperiode en wil geen klant worden.

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U gaf aan dat u het contract dat u bij ons bent aangegaan, graag had willen annuleren. Wij hebben zojuist uw aanvraag voor u geannuleerd. U ontvangt nog een bevestiging van deze annulering.

    Onze excuses voor onze bereikbaarheid op het moment!

    Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen!

    Met vriendelijk groet,
    NLE Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.G. Schooltink
Datum
Uiteindelijke oplossing
IK heb nog steeds geen bevestiging in mijn mailbox gekregen . Klacht is dus nog niet opgelost. Ik vind dit super slecht!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen