Klacht NLE: Klantenservice niet bereikbaar, codes werken niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355878
Gebruiker
Ev
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben onlangs overgestapt naar NLE en heb van hen het advies gekregen om de app te installleren. Deze kan niet worden geïnstalleerd op iOS. Inlogcode en wachtwoord werken niet. Via messenger geen reactie. Klantenservice telefonisch proberen te benaderen maar dit heb ik opgegeven na ruim 45 (!!!!!!) min zonder succes in de wacht te hebben gestaan

Gewenste oplossing

Inlogcode en app die werken!!!!!! Klantenservice welke bereikbaar is Reactie via messenger. Maar het liefst wil ik mijn contract per direct ontbinden want ik heb geen enkel vertrouwen meer in deze maatschappij
Geboden oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen