NLE is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht NLE: Klantenservice niet bereikbaar, codes werken niet
Details
Klacht
Ik ben onlangs overgestapt naar NLE en heb van hen het advies gekregen om de app te installleren. Deze kan niet worden geïnstalleerd op iOS. Inlogcode en wachtwoord werken niet. Via messenger geen reactie. Klantenservice telefonisch proberen te benaderen maar dit heb ik opgegeven na ruim 45 (!!!!!!) min zonder succes in de wacht te hebben gestaanGewenste oplossing
Inlogcode en app die werken!!!!!! Klantenservice welke bereikbaar is Reactie via messenger. Maar het liefst wil ik mijn contract per direct ontbinden want ik heb geen enkel vertrouwen meer in deze maatschappij- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.