Opgelost door NLE: Klantenservice onbereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 373097
Gebruiker
Broers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al weken telefonisch contact te krijgen, maar sta eindeloos in de wacht en uiteindelijk wordt het contact verbroken. Mijn gasverbruik is extreem veel hoger dan het gemiddelde en volgens Liander moet ik daarover met hun eerst overleggen. Dat lukt dus niet.

De oplossing

Mij te woord staan. Ik wil een antwoord en oplossing voor mijn probleem

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    Wij hebben reeds meerdere malen telefonisch contact gehad omtrent uw gasverbruik. Ik heb u hier een inhoudelijke toelichting opgegeven. U heeft aangegeven opheldering te hebben gekregen en u bij deze weet welke stappen u kunt ondernemen.

    Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Broers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is uitgesloten dat het eventueel aan de gasmeter ligt, dus heb ik nu een afspraak met een installatie bedrijf gemaakt om de gasleidingen te controleren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen