Klacht NLE: klantenservice onbereikbaar

Raindog

probeerde vandaag de klantenservice te bereiken, heb vanaf 15:00 uur tm 17:00 uur geprobeerd, alle 6 de menu keuzes uitgeprobeerd maar er werd niet opgenomen.
ik ben een nieuwe klant, pas overgestapt maar als hun klantenservice onbereikbaar blijft stap ik weer heel gauw over naar mijn oude leverancier. op hun website staat dat ze doordeweeks bereikbaar zijn tot 21:00 uur

dat ze mij terug bellen?!?

Raindog
    kom nog steeds niet door de klantenservice heen, en het blijft angstvallig stil vanuit hun kant.
    Beste meneer/mevrouw,

Wij zijn ervan op de hoogte dat onze Klantenservice momenteel minder goed bereikbaar is dan gewenst. Wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan.

Helaas heeft u niet doorgegeven wat wij voor u kunnen doen, wij beantwoorden uw vragen natuurlijk graag. Wij horen dan ook graag van u, zodat wij u verder kunnen helpen.

Raindog
    ik wilde weten waar ik mijn boetevergoeding van de oude leverancier bij jullie kan indienen. ik heb een account aangemaakt op mijn NLE maar kon geen omgeving vinden waar ik deze eindafrekening waar deze boetes op staan kon uploaden naar jullie. daarom heb ik naar de klantenservice gebeld om wat hulp, maar daar kwam ik niet doorheen.
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de toelichting.

De informatie die u zoekt kan u vinden op https://www.nle.nl/energie/boetevergoeden. Hier kan u het desbetreffende formulier downloaden. Wij ontvangen de documenten graag via info@nle.nl.

Raindog
    documenten gedownload en opgestuurd naar NLE per briefpost, nu maar afwachten.
    Afhandeling en terugstorten boetevergoeding kan 6 weken duren.
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het toesturen. Wij hebben de documenten ontvangen.

Zojuist heb ik het proces opgestart en u zult per e-mail op de hoogte worden gehouden.

Hopende u zo voldoende geinformeerd te hebben.

oke bedankt!

Ook een klacht indienen over NLE?