Klacht NLE: Klatenservice klopt in werkelijkheid niet met het bedrijfsmotto op de website (snel en persoonlijk)

Klachtnummer
# 354149
Gebruiker
overstapservice
Datum
1 reactie

Details

De klacht

klantenservice is niet bereikbaar. Meer dan 40 minuten in de wachtrij, dan nog geen contact gehad met een medewerker. Bel ik het gratis energieleverancier- overstapnummer dan wel meteen contact. Stel ik mijn vraag, weer in de wachtrij voor 30 minuten met nog steeds geen contact met een medewerker.
Klantenservice kan niets voor mij doen is het uiteindelijke antwoord.

De oplossing

Zorgen dat het bedrijf doet wat het beloofd. (Wij begrijpen écht hoe belangrijk het is om connected te zijn). Overstapservice is niet per 1 januari ingegaan, hierdoor is nog een jaarrekening bij de andere energieleverancier (essent) opgemaakt, waardoor de cliënt dubbele kosten heeft.
NLE heeft dit niet gecommuniceerd in het contract en weet van deze energie- jaarregelingen af. De cliënt niet. Daarom graag een tegemoetkoming in gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    overstapservice
    Datum
    Nog geen reactie mogen ontvangen...

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen