Klacht NLE: Klatenservice klopt in werkelijkheid niet met het bedrijfsmotto op de website (snel en persoonlijk)

overstapservice

klantenservice is niet bereikbaar. Meer dan 40 minuten in de wachtrij, dan nog geen contact gehad met een medewerker. Bel ik het gratis energieleverancier- overstapnummer dan wel meteen contact. Stel ik mijn vraag, weer in de wachtrij voor 30 minuten met nog steeds geen contact met een medewerker.
Klantenservice kan niets voor mij doen is het uiteindelijke antwoord.

Zorgen dat het bedrijf doet wat het beloofd. (Wij begrijpen écht hoe belangrijk het is om connected te zijn). Overstapservice is niet per 1 januari ingegaan, hierdoor is nog een jaarrekening bij de andere energieleverancier (essent) opgemaakt, waardoor de cliënt dubbele kosten heeft.
NLE heeft dit niet gecommuniceerd in het contract en weet van deze energie- jaarregelingen af. De cliënt niet. Daarom graag een tegemoetkoming in gemaakte kosten.

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

overstapservice
    Nog geen reactie mogen ontvangen...

Ook een klacht indienen over NLE?