Klacht NLE: Kosteloos vroegtijdig het contract laten ontbinden door niet geleverde service waar wel betaald voor

mike

Goededag. Sinds dat we lid zijn bij Nlex leveren zij niet de gewenste service waarvoor wij wel betalen.
Het internet versprong elke keer waardoor wij thuis geen Wi-Fi konde gebruiken. Uiteindelijk een nieuwe modem gekregen waardoor de wifi het beneden het wel doet, op zolder hebben wij zowiezo geen Wi-Fi terwijl wij al hun instructies hebben opgevolgd. Hierdoor zijn de koste van ons mobiele kosten enorm gestegen wat mij niet de bedoeling lijkt. Sinds vorige week hebben wij nu ook geen tv meer, gebeld naar nlex, nieuw tv kastje gekregen en vervolgens kunnen wij nog steeds geen tv kijken. Vandaag gebeld word er gezegd dat hun er alles aan gedaan hebben, vervolgens kunnen wij nog steeds geen tv kijken. Ik heb ze verteld dat ik wil dat ze het contract zonder koste laten ontbinden maar zij vertelde mij dat we het contract moeten afkopen. Zij leveren niet de services die zij beloven maar wij moeten wel betalen... terwijl wij sinds dat wij lid zijn van nlex het de helft van de tijd niet kunnen gebruiken..we betalen elke maand voor niks..
Ik hoop dat u ons wilt helpen

Wij willen graag een compensatie. Wij betalen netjes elke maand maar grotedeels hebben wij zonder internet gezeten of net zoals nu weer een week zonder tv. Aangezien vervangende producten op blijven sturen blijkbaar géén zin heeft aangezien het elke x niet werkt of niet langer dan 2 weken blijft werken , willen wij dat het contract vroegtijdig zonder kosten wordt ontbonden aangezien wij betalen voor een service wat niet geleverd wordt

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Uw klacht was ingediend bij een andere bedrijfspagina, waardoor wij niet eerder op uw klacht hebben kunnen reageren.

Wij horen graag of de verstoring in uw diensten inmiddels is verholpen en of uw klacht hiermee ook is opgelost.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?