Klacht NLE: Matig management

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340354
Gebruiker
Luut
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aangaande het bloggen had ook dit begin 2018 al doorgeven. Dit doet zich voornamelijk voor bij gebruikers van FireFox. De ervaringen onder Chrome zijn beter!
Maar het is belachelijk voor woorden dat na meer dan een jaar men dit nog steeds niet heeft opgelost. Zorg dan dat je ICT expertise inhuurd om het op te lossen, als de aanwezige kennis en kunde ontbreekt. Dus management van het NLE er is werk aan de winkel!
IBO

De oplossing

Gewoon doen wat ze al veel eerder hadden moeten doen!!

2 reacties

  1. Auteur
    Luut
    Datum
    Ja het is triest voor woorden.
    Zelfs een toezegging van het NLE om mij te bellen is uitgebleven.
    Communiceren dan wel reageren is schijnbaar al moeilijk, nog niet te spreken over het niet nakomen van een afspraak. Het is dat ze in de tarieven (gas / licht) er gunstig uitspringen, maar dan houdt het ook wel op.
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw feedback.

    Wij werken thans aan een nieuwe digitale omgeving. In de tussentijd is het ons advies om de Google Chrome Web Browser te gebruiken.

    Vanaf deze plaats wens ik u een goede jaarwisseling.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtenafhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luut
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ook op mijn herhaaldelijke verzoek niet te reageren via Twitter maar via info@nle.nl wordt niet geluisterd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NLE?