Klacht NLE: Meteraanden kloppen niet

Klachtnummer
# 409392
Gebruiker
Rodaina2012
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meterstanden van 8 maanden klopt niet. ik heb slimmeter waar kan zien wat gebruik van elk maand NLE weigert aan te geven wat is gebruik van 8 maanden ik heb steiden gebeld maar die wil me niet helpen

De oplossing

Ik wil graag dat NLE METERSTAND Van 8 maanden of bv steiden

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U geeft aan dat de meterstanden van 8 maanden niet kloppen. Dit geeft u aan op basis van de bij betaling van uw laatste jaarnota.

    De meterstanden van de afgelopen 8 maanden zijn kloppend. Deze zijn keurig door uw netbeheerder Stedin uitgelezen. Wij hebben u meerdere malen aan de hand van het verbruiksoverzicht aangegeven dat u met uw huidige termijnbedrag van € 91,- niet op een neutrale eindnota komt. U heeft uw termijnbedrag op basis van ons advies niet aangepast.

    Doordat u dit niet heeft aangepast is er een bijbetaling op uw eindnota voortgekomen. Wij hebben dit vanaf april 2019 al bij u aangegeven.

    U heeft alle meterstanden van de afgelopen 8 maanden al ontvangen aan de hand van de verbruiksoverzichten. Mocht u het niet eens zijn met de uitgelezen standen, dan zal ik u weer

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?