Klacht NLE: Mijn gasvebruik is in volume een jaar gestegen met 16,1% mede als gevolg herberekening Stedin.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 551740
Gebruiker
A.J. de Vries
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vraag over de jaarnota 2020-2021 en krijg geen antwoord.

De oplossing

Heb NLE gevraagd inzicht te geven in de zgn. herberekening van Stedin. NLE verwijst naar Stedin. Stedin verwijst weer terug naar LNE. Wordt dus van katje naar de muur gestuurd. Schimmige situatie.

3 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Wat vervelend om te horen dat u niet de juiste antwoorden op uw vragen krijgt en steeds naar een andere partij wordt verwezen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb na het lezen van uw klacht een interne klachtenprocedure gestart. Op deze manier kan een medewerker van het klachtenteam contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Zodra de uitkomst van uw klacht bekend is, zal dit ook hier worden gedeeld.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Stedin reageert over het algemeen vrij snel op onze verzoeken. Zodra wij bericht hebben ontvangen, nemen we weer contact met u op.

    Bedankt voor uw geduld!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare
  3. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    Op uw verzoek hebben wij Stedin benaderd om meer uitleg te geven over de door hun gemaakte verbruikscorrectie. Dit hebben zij ook gedaan en ik heb hun reactie naar u doorgezet.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is voor u hoe Stedin de correctie heeft gemaakt.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.J. de Vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ingewikkeld en niet te begrijpen oncontroleerbaar antwoord. Indien het lopende jaar het gasverbuik aanzienlijk lager is, behoud ik me het recht voor opnieuw op het probleem terug te komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen