Klacht NLE: Mijn gasvebruik is in volume een jaar gestegen met 16,1% mede als gevolg herberekening Stedin.

sad Niet opgelost
A.J. de Vries

Ik heb een vraag over de jaarnota 2020-2021 en krijg geen antwoord.

Heb NLE gevraagd inzicht te geven in de zgn. herberekening van Stedin. NLE verwijst naar Stedin. Stedin verwijst weer terug naar LNE. Wordt dus van katje naar de muur gestuurd. Schimmige situatie.

Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u niet de juiste antwoorden op uw vragen krijgt en steeds naar een andere partij wordt verwezen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb na het lezen van uw klacht een interne klachtenprocedure gestart. Op deze manier kan een medewerker van het klachtenteam contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Zodra de uitkomst van uw klacht bekend is, zal dit ook hier worden gedeeld.

Beste meneer, mevrouw,

Stedin reageert over het algemeen vrij snel op onze verzoeken. Zodra wij bericht hebben ontvangen, nemen we weer contact met u op.

Bedankt voor uw geduld!

Beste meneer,

Op uw verzoek hebben wij Stedin benaderd om meer uitleg te geven over de door hun gemaakte verbruikscorrectie. Dit hebben zij ook gedaan en ik heb hun reactie naar u doorgezet.

Ik hoop dat het zo duidelijk is voor u hoe Stedin de correctie heeft gemaakt.

A.J. de Vries
Ingewikkeld en niet te begrijpen oncontroleerbaar antwoord. Indien het lopende jaar het gasverbuik aanzienlijk lager is, behoud ik me het recht voor opnieuw op het probleem terug te komen.

Ook een klacht indienen over NLE?