Klacht NLE: Mijn nle inloggen werkt niet.

s.n choi

mijn.nlex.nl inloggen werkt niet. Na het invoeren van naam en wachtwoord komt er een wacht icoontje, na een tijdje verdwijnt het icoontje.

Snel geholpen worden kinnen in te loggen.

NLE
    Geachte mevrouw Choi,

In goede ontving NLEx uw klacht met betrekking tot uw persoonlijke online omgeving.

Helaas is dit een probleem dat bij meerdere mensen heeft opgetreden. Onze IT-afdeling geeft echter aan dat dit probleem reeds verholpen zou moeten zijn.

Indien u nog steeds tegen dit probleem aanloopt, dan horen wij dit graag.

NLEx Klachtafhandeling
    Geachte NLE,

De factuur van de december klopt het niet.( internet : 29.92euro, bellen : 9.95euro, totaalamount incl.btw : 57.96euro)

Kunt u hierover aan mij uitleggen?
    Ik heb er geprobeerd om contact opnemen maar moest ik een ruim kwartier te wachten zonder reactie van de telefonisch.

Met vriendelijke groeten,

Choi
    Geachte NLE,

De factuur van de december(5000892839) klopt het niet.( internet : 29.92euro, bellen : 9.95euro, totaalamount incl.btw : 57.96euro)

Kunt u hierover aan mij uitleggen?( klantnummer : 63114032725)

Met vriendelijke groeten,

S.n Choi
    NLE
    Beste meneer,

Hartelijk dank voor uw toelichting. Wij geven u graag een uitleg.

Het klopt dat uw pakket €29,95 bedraagt. U heeft voor €9,55 gebeld. Echter heeft NLE in reactie op uw klacht een aantal weken geleden besloten u een compensatie te bieden voor belkosten (€18,46) en de bij u in rekening gebrachte installatiekosten te vergoeden (€79,00). De laatste twee bedragen zijn als een tegoed verwerkt op uw laatste factuur.

Het bedrag van €57,96 is dan ook geen bedrag dat u dient te voldoen. Dit is een tegoed wat is ontstaan.

Wij hopen dat middels bovenstaande uitleg uw vragen zijn beantwoord. Als dat niet het geval is, vernemen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?