Klacht NLE: Mijn nle inloggen werkt niet.

Klachtnummer
# 345117
Gebruiker
s.n choi
Datum
4 reacties

Details

De klacht

mijn.nlex.nl inloggen werkt niet. Na het invoeren van naam en wachtwoord komt er een wacht icoontje, na een tijdje verdwijnt het icoontje.

De oplossing

Snel geholpen worden kinnen in te loggen.

4 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte mevrouw Choi,

    In goede ontving NLEx uw klacht met betrekking tot uw persoonlijke online omgeving.

    Helaas is dit een probleem dat bij meerdere mensen heeft opgetreden. Onze IT-afdeling geeft echter aan dat dit probleem reeds verholpen zou moeten zijn.

    Indien u nog steeds tegen dit probleem aanloopt, dan horen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    NLEx Klachtafhandeling
  2. Auteur
    s.n choi
    Datum
    Geachte NLE,

    De factuur van de december klopt het niet.( internet : 29.92euro, bellen : 9.95euro, totaalamount incl.btw : 57.96euro)

    Kunt u hierover aan mij uitleggen?
    Ik heb er geprobeerd om contact opnemen maar moest ik een ruim kwartier te wachten zonder reactie van de telefonisch.

    Met vriendelijke groeten,

    Choi
  3. Auteur
    s.n choi
    Datum
    Geachte NLE,

    De factuur van de december(5000892839) klopt het niet.( internet : 29.92euro, bellen : 9.95euro, totaalamount incl.btw : 57.96euro)

    Kunt u hierover aan mij uitleggen?( klantnummer : 63114032725)
    Ik heb er geprobeerd om contact opnemen maar moest ik een ruim kwartier te wachten zonder reactie van de telefonisch.

    Met vriendelijke groeten,

    S.n Choi
  4. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer,

    Hartelijk dank voor uw toelichting. Wij geven u graag een uitleg.

    Het klopt dat uw pakket €29,95 bedraagt. U heeft voor €9,55 gebeld. Echter heeft NLE in reactie op uw klacht een aantal weken geleden besloten u een compensatie te bieden voor belkosten (€18,46) en de bij u in rekening gebrachte installatiekosten te vergoeden (€79,00). De laatste twee bedragen zijn als een tegoed verwerkt op uw laatste factuur.

    Het bedrag van €57,96 is dan ook geen bedrag dat u dient te voldoen. Dit is een tegoed wat is ontstaan.

    Wij hopen dat middels bovenstaande uitleg uw vragen zijn beantwoord. Als dat niet het geval is, vernemen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen