Klacht NLE: Mijn nle werkt niet

Klachtnummer
# 399932
Gebruiker
Kitty
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al maanden werkt mijn nle niet meer ik kan dus niets nakijken kan dus ook mijn bedrag niet aanpassen
Er staat steeds oeps er gaat iets mis

De oplossing

Zorgen dat mijn nle weer werkt

3 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    U geeft aan dat u al maanden niet op uw Mijn NLE kan inloggen.

    Wij hebben momenteel geen storing op de Mijn Omgeving. Ik wil u vragen om uw gebruikersnaam aan mij door te geven, zodat ik dit in ons systeem na kan gaan.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare
  2. Auteur
    Kitty
    Datum
    Zo gauw ik op mijn nle kom ,op allerlei manieren geprobeerd , staat er oeps er gaat wat mis we hebben een technische storing dus ik kom niet eens op een inlogscherm
  3. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

    Ik zal u vanuit onze server een inlog-link toesturen, zodat u aan de hand van deze link kunt inloggen. Ik wil u vragen om even na te gaan of u aan de hand van deze link ook uw gegevens kunt wijzigen. Als u dit heeft gedaan, dan wil ik u vragen om aan de hand van de gewijzigde inloggegevens probeert in te loggen.

    Ik hoor graag van u wat hier de uitkomst voor is!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?