Klacht NLE: Misbruik van onze persoonsgegevens

happy Niet opgelost
Danny Bloem

Ons energiecontract is door iemand anders verlengd. Die heeft dus onze persoonsgegevens gebruikt om 3 jaar lang te verlengen. Toen we daarover belden zei NLE, u moet gewoon die contract van 3 jaar uitdienen. Ze doen niks met onze klacht hierover, ook niet na meerderde malen hierover te hebben gebeld. Officiële klacht ingestuurd en hier wordt ik niks meegaan.

Compensatie en excuus

NLE
    Beste meneer,

Zojuist hadden wij telefonisch contact naar aanleiding van de door u ingediende klachten. Zoals besproken begrijpen wij dat dit een erg vervelende situatie is (geweest) en uiteraard is het niet de bedoeling dat u niet wordt gehoord door onze Klantenservice.

Zoals toegezegd hebben wij ervoor gezorgd dat er geen opzegvergoeding in rekening wordt gebracht, wanneer u overstapt voor de einddatum van het nu gehanteerde energiecontract.

Daarnaast hebben wij een bericht verstuurd naar de netbeheerder voor het defect in uw gasmeter en de meterstand intern aangepast in onze administratie. Ook ontving u een bevestiging van de beëindiging van de levering op uw vorige woonadres. Wij zullen de meterstanden die u doorgaf, voor u verwerken voor de opmaak van de eindnota.

Wij bevestigen hierbij dat het bedrag van €20,91 wordt gecrediteerd en dat wij €15,00 aan u zullen uitkeren ter compensatie.

Mocht u hierover nog vragen hebben, horen wij het graag. U kunt ons bereiken via het doorgegeven e-mailadres of uiteraard via Klachtenkompas.

Tot slot bedanken wij u voor het prettige telefoongesprek.

NLE Klachtafhandeling
    Danny Bloem

Ik hoop inderdaad dat jullie je aan de gemaakt afspraken houden.
    Tot op heden zijn het alleen maar worden geweest ik heb nog niets terug ontvangen.

Danny Bloem
Uiteindelijke oplossing ik krijg gewoon weer een nota van NLE jammer genoeg ze houden zich niet aan de afspraak. NLE is alleen maar mooie praat blijkt nu jammer dat wordt opnieuw een klacht in dienen