Klacht NLE: Misleidende overstap

Gaaloul

Overstapging niet zoals ze mij aan de telefoon hadden gezegd ze hadden mijn verteld dat NLE de overstap zouden regelen ik vroeg ook voor de boete " nee die regelen wij ook dus u hoeft niks te doen " ok dus ik was goedkoper
Nu kreeg de eind afrekening van Enige en wat zie ik tot mijn verbazing ik moet de boete betalen ik heb gebeld met NLE na 45 minuten in de wacht ik moest een klacht indienen dus gedaan op 2 jan 2018 een bevestiging terug gekregen dat ze binnen 2 weken contact opnemen dus niet weer gebeld 45 min in de wacht ze zouden met spoed behandelen dus niet gisteren gebeld nu hebben ze de klacht niet gehad en dat ik zelf moet betalen ik zit in de bijstand dus 200 euro is veel voor mij en als ik betaal krijg ik het na 3 maanden terug erg misleidend ik kan het niet betalen terwijl NLE dat zou doen volgens de telefoniste ben erg boos
Mvg
G gaaloul

Dat NLE zich aan de afspraak houd en aan ENIGE betaal zoals afgesproken
Dat ik moet zelf moet betalen terwijl dit niet was afgesproken

Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de opzegvergoeding van de vorige energieleverancier.

Uit onze gegevens blijkt dat wij nog de stukken niet van u ontvingen. U had hierover enkel telefonisch contact. Om uw verzoek te kunnen beoordelen, vragen wij u eerst om de nodige stukken op te sturen. Het formulier dat NLE nodig heeft, vindt u op onze website.

Wel laten wij u weten dat wij de opzegvergoeding aan uw vorige energieleverancier niet kunnen voldoen. Wij hebben immers geen contract met hen afgesloten. U zal de opzegvergoeding zelf dienen te voldoen.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat er onduidelijkheid is geweest over de compensatieregeling bij uw aanmelding.

Helaas kunnen wij u echt niet van een ander antwoord voorzien. U zal de benodigde formulieren dienen op te sturen, zodat wij uw verzoek in behandeling kunnen nemen.

Gaaloul
    Ik vind het erg misleidend ook de email van de aanmelding " Wij verzorgen de VOLLEDIGE overstap u hoeft NIKS te doen "
    Ik kan dat bedrag niet betalen omdat ik in de bijstand zit vandaar dat ik specifiek had gevraagd voor de boete anders was ik niet overgestapt
    Beste meneer/mevrouw,

Wij begrijpen uiteraard dat het een vervelende situatie is voor u, wanneer u de opzegvergoeding van de vorige leverancier niet kunt voldoen. Helaas kunnen wij u echt niet van een ander antwoord voorzien, wij verwijzen u naar onze reactie van 5 februari 2018 voor een inhoudelijke reactie.

NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?