Klacht NLE: misleidene reklame voor stroom en gas .

Klachtnummer
# 6045
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met de slogan " Laagste tarieven Energiecollectief " ben ik over gestapt van E-on naar boevengenoemde leverancier , omdat ze voor mij hebben uitgerekend dat na mijn verbruik ik 326,00 euro per jaar goedkoper uit ben als bij E-on . Na de berekening moest ik dan 2019,08 euro betalen per jaar dat is rond de 169,00 euro per maand .
Nu na de overgang wordt mijn maanbedrag op 203,00 euro vast gesteld dus veel hoger als bij E-on , ik voel mij opgelicht door deze verkoopwerving .
Mag dat zo maar ?
Met vriendelijke groet ,
Theo Koers
Weiteveen
e-mail,: t.koers @ hetnet.nl

De oplossing

Gewoon doen wat mij is schriftelijk is belooft !

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer Koers,Naar aanleiding van ons prettige telefoongesprek, zijn wij blij dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Energie Maatschappij

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen