Klacht NLE: misleiding

jeannes

Klacht ongewenste overstap
zonder mijn toestemming heeft E.ON mijn overstap geregeld vanuit NLE
Uiteindelijk kan ik het contract bij E.ON ,in direct opzegbaar veranderen
Echter wil NLE mij niet terug in het contract wat ik had en willen ze nu ook nog dat ik 150 euro op zeg termijn ga betalen
Nooit hebben ze mij verwittigd wat EON van plan was
Ik heb nooit accoord gegeven hier over.
Als ik per ommegaande geen terugswitch krijg van NLE wil ik voor ik naar de geschillencommissie/rechter stap een bewijs dat ik toestemming heb gegeven deze overstap te maken. j.sleegers pols willemsparkweg 197 hs amsterdam
tel 020 4710477

terug in oude contract , geen boete

NLE
    Beste heer/mevrouw,

Zojuist hadden wij telefonisch contact naar aanleiding van uw klacht.
    Wij hebben uitgelegd dat E.on heeft aangegeven dat zij een rechtsgeldige overeenkomst met u hebben. Om deze reden is het niet mogelijk u via een terugswitch als klant terug te nemen onder uw oude contractvoorwaarden.

Wel is het mogelijk dat u zich opnieuw aanmeld bij NLE voor een 3-jarig energiecontract. Wij zullen dan, zodra de levering is gestart, de opzegvergoeding van uw eindnota crediteren.
    E.on heeft toegezegd dat u kunt overstappen en dat er geen opzegvergoeding door hen in rekening wordt gebracht.

U heeft toegezegd het voorstel te bespreken. We horen graag de uitkomst hiervan. Wanneer u het op prijs stelt om telefonisch het nieuwe 3-jarige energiecontract te bespreken dan zorgen we ervoor dat er contact met u zal worden opgenomen.

NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?