Klacht NLE: Na 2 maanden nog steeds geen (versnelde) aansluiting
Details
De klacht
Hi NLE,Na het afsluiten van mijn Alles-in-1 pakket op 30 november 2017 heb ik tot op vandaag nog steeds geen internet en TV terwijl ik een versnelde aanmelding heb aangevraagd. Deze versnelde aanmelding was dan ook de reden waarom ik NLE boven andere telecom heb verkozen. Na ongeveer 6 keer te vragen wanneer mijn pakket actief zou worden, kwamen jullie helpdesk erachter op 14 januari 2018 dat de startdatum op 2-12-18 ipv. 2-12-17 was gezet. Hierdoor is dus anderhalve maand verloren gegaan. Vervolgens is mij beloofd dat de activatiedatum van het pakket 3 februari 2018 zou worden. Nu na lange tijd hebben we de router en tv-kastje ontvangen, maar nog steeds is ons pakket niet actief. Het is nu 6 februari en ik neig het volledige pakket te cancellen. Om thuis toch nog internet te hebben heb ik via een 4g hotspot abonnement extra en onnodige kosten moeten maken.
Ook kwam ik erachter dat ons huis (een omgebouwde boerderij/kantoorpand uit jaren 50/60) een speciale ISRA aansluiting bevat. Ik kan dus ook nog niet eens testen of het pakket überhaupt bij ons werkzaam is. De vorige bewoners hadden Ziggo, iets wat wij allang hadden moeten aanvragen als ik zie hoe het bij NLE eraan toe gaat.
Na meermaals geappt en gebeld te hebben (zonder reactie) probeer ik het maar via dit forum. Graag wil ik dat ons abonnement volledig werkend is voor het einde van deze week (9 februari 2018) anders beëindig ik het contract volledig en stap ik over naar de makkelijkste oplossing: Ziggo.
Ik hoop dat jullie me serieus nemen en hierop reageren,
Coen
De oplossing
Werkend TV en Internet op 9 februari 2018, zo niet dan graag het contract ontbinden zodat ik naar een telecomprovider kan waar hun afspraken wel nagekomen worden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.