Klacht NLE: niet ontvangen welkomstpremie 50 euro.

Klachtnummer
# 133825
Gebruiker
emceedbr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via Consumentenbond ben ik per januari 2015 overgegaan nar NLE. Omdat NLE twee maandelijkse termijnen heeft geïnd, in tegenstelling tot haar eerder gestelde voorwaarden, heb ik NLE onmiddellijk opgezegd . Dus opzegging is direct de schuld van NLE!!!!!!
Op de eindnota, zojuist ontvangen (factureer 25000423477), staat niet de welkomstpremie ad 50 euro vermeld, die toch contractueel (!!!) was toegezegd (!!!!) bij het aangaan van het contract.
Volgens mij volgt NLE niet het contract en verdient het niet om nog langer op de Nederlandse markt te opereren.

De oplossing

Betaling van de toegezegde welkomstpremie, zoals contractueel is overeengekomen.
Het contract is via de Consumentenbond overeengekomen ivm een veiling vorig jaar.

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer,

    Dank voor het doorgeven van uw klacht.

    Wij zullen u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie voorzien.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice NLE
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Geachte heer,

    Naar aanleiding van uw klacht stuurden wij u een bericht.

    Wij gaan er vanuit dat uw klacht hiermee is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice NLE

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen