Klacht NLE: Niet op tijd terug betalen van de compensatie

Klachtnummer
# 330910
Gebruiker
Indy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12 september kreeg ik een mail dat de compensatieregeling binnen 8 weken terug betaald zou worden, tot op heden heb ik niks gehad. Bedrijf gebeld kreeg te horen dat het druk was en dat het nog enkele weken kon duren, dit kan toch niet ???
Zeg dan niet dat het binnen 8 weken op de rekening staat, heb dit geld hard nodig en nu wordt er gezegd dat het nog wel enkele weken kan duren ???? Ik kan toch ook niet zeggen, ik heb het druk of wat voor smoes dan ook om het maandbedrag te betalen ?

De oplossing

Dat het bedrag van 150,00 euro wordt betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Indy
    Datum
    Kreeg vandaag een mail met goed nieuws de compensatieregeling is goedgekeurd het word binnen 14 dagen uitebetaald, dit was al goedgekeurd en had al op mijn rekening moeten staan. Wat is dit voor bedrijf ????
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste mevrouw,

    Helaas stond het proces van uw boetevergoeding nog in een laatste wachtstap. Deze hebben wij gisteren voor u overgeslagen, waardoor u een bericht hierover ontving.

    Naar verwachting kan u het bedrag van €150,00 binnen enkele dagen (houd hierbij wel rekening met het weekend) verwachten.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen