Opgelost door NLE: Niet tevreden over klantenservice.

L. Hoks

Wij hebben 08-06-2015 zonnepanelen aangeschaft, meteen geregistreerd bij www.energieleveren.nl dus alles ok, nu doet NLE moeilijk over het salderen van de terug geleverde stroom, heb zeker 6 keer contact gehad via chat via mail en via telefoon en steeds meneer het komt goed.......de telefoniste ( Mayra ) vroeg op 20-05 om alle 3 de stroom meterstanden door te geven en ook gas dan kwam het helemaal in orde, mijn jaarnota komt, geen saldering, bel natuurlijk meteen op en vertel het verhaal dat Mayra mijn meterstanden op 20-05 heeft doorgekregen, kijk het even voor u na meneer.......sorry staat niets van in het rapport, maar maak er nu een aantekening van zie dat u de panelen heeft geregistreerd, klopt voor geen meter want hoe kan ik anders een jaarnota ontvangen, heb alleen meterstanden aan haar doorgegeven verder nergens!

Dat het zo spoedig mogelijk word opgelost en geen mooie verhaaltjes aan de telefoon.

NLE
    Beste heer, mevrouw,

Dank voor het telefonisch contact zojuist. Wij zijn blij dat we een en ander met u konden doorspreken. U ontvangt zo spoedig mogelijk een gecorrigeerde jaarnota van ons waarop teruglevering zal worden gesaldeerd.

Klantenservice NLE
    L. Hoks
    Jammer dat het niet meteen zo had kunnen gaan........dan was er een hoop ergernis achterwegen gebleven.........we zullen maar zeggen, BETER LAAT DAN NOOIT.............

L. Hoks

Ook een klacht indienen over NLE?