Klacht NLE: NIeuw contract (dec. 2018) wordt niet uitgevoerd door NLE ivm omzetting naar nieuw automatiseringssy

Klachtnummer
# 346280
Gebruiker
Erik-Paul
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nieuw contract (dec. 2018) wordt niet uitgevoerd door NLE ivm omzetting naar nieuw automatiseringssysteem.
1) Waarom is dit niet gemeld, wel zo netjes bij een nieuwe klant
2) Wanneer wordt dit nu wel uitgevoerd.
Gelukkig draait Ziggo nog ff door.

De oplossing

Asap zorgen dat ik een modem krijgen een monteur die het aan sluit

3 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij ontvingen uw klacht in goede orde. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de desbetreffende afdeling.

    U hoort zo spoedig mogelijk van ons.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Erik-Paul
    Datum
    Graag recatie NLE
  3. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Excuses voor onze late reactie.

    Het klopt dat NLEx onlangs is overgegaan naar een nieuw systeem, waardoor de verwachte startdatum van uw diensten is vertraagd. U ontving inmiddels een nieuw alles-in-1-contract toegezonden. De verwachte startdatum van uw diensten is gepland op 21 februari 2019. Helaas is het niet mogelijk om deze datum te vervroegen.

    Wij hebben uw huidige provider hiervan op de hoogte gesteld, zodat u tot uw daadwerkelijke overstap naar NLEx gebruik kan maken van hun diensten.

    Mocht u hierover nog vragen hebben, vernemen wij het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    NLEx Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen