Opgelost door NLE: NLE (Nederlandse Energie Maatschappij) NEE!!!

Ronald

Ik ben totaal niet tevreden! Per ongeluk is 1 dag te vroeg mijn contract beeindigd,  wordt mij meteen de welkomstbonus van 140,-- euro ingehouden, tijdens het contact met de serviceafdeling kon ik niet met de chef of verantwoordelijke persoon worden doorverbonden er was geen discussie mogelijk.
Ik weet het staat in het contract maar 1 dag! Alle termijnen zijn netjes op tijd betaald en ik ben vaker bij jullie klant geweest, gaan jullie zo met trouwe klanten om?
Bovendien werd op de factuur nergens vermeld dat de welkomstbonus zou worden ingehouden, dit kreeg ik pas bij navraag te horen.

Op mijn e-mail aan de klantenservice wordt totaal NIET gereageerd, gewoon onbeschoft noem ik dat.

Voor mij nooit meer NLE

Ik heb na al mijn pogingen weinig hoop dat er ook maar iets zal gebeuren, de 140,-- euro zijn door mijn huidige energiemaatschappij Oxxio vergoed (geweldig!) maar een reactie en tegemoetkoming voor alle stress en de tijd die ik er in gestoken heb zou welkom zijn.

NLE
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.

U geeft aan dat u het niet eens bent met het feit dat wij de welkomstbonus niet aan u hebben uitgekeerd. Daarnaast vermeldt u ook dat dit niet op de factuur stond aangegeven. Verder geeft u aan dat er niet is gereageerd op uw laatste schrijven.

Excuses voor het feit dat wij niet op uw mail hebben gereageerd. Uit de geschreven mail konden wij geen vraagstelling halen, maar enkel uw ongenoegen met onze voorwaarden.

U bent meerdere keren voorzien van een antwoord omtrent de welkomstbonus. Bij de welkomstbonus behoren de kortingsvoorwaarden. Een voorwaarden die wij hanteren is inderdaad dat u het contract volledig moet uitdienen. Als dit niet wordt gedaan ook al betreft dit één dag, dan zullen wij de bonus niet uitkeren.

Ook een leidinggevende zal hierin hetzelfde antwoord aan u verstrekken.

Wij zien hier ook geen uitzondering of coulance in omdat u hier zo gezegd tijd en moeite in heeft gestoken. Als u de voorwaarden tijdig had doorgenomen en u hierbij had neergelegd, dan had u deze moeite niet hoeven nemen. U had de ingangsdatum van uw nieuwe leverancier kunnen uitstellen, zodat u nog recht op de welkomstbonus zou hebben.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd!

NLE Webcare

Ronald
Goed positief gesprek gehad met de NLE klantvriendelijk afgehandeld

Ook een klacht indienen over NLE?