Klacht NLE: NLE blijft onterecht maandfacturen sturen,ook ONGEVRAAGD EN ONDER PROTEST naar nieuw adres

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364091
Gebruiker
F. Eijffinger
Datum
2 reacties

Details

Klacht

NLE blijft na beëindiging maandfacturen sturen mbt mijn vorige adres en factureert ook , ondanks mijn vele protesten, naar mijn nieuwe adres.
Stuurt mij onterecht dreigende aanmaningen !

Gewenste oplossing

Facturen crediteren en eindafrekening van vorige adres per 05/04/‘19 sturen
Geboden oplossing
Dat ik een niet gespecificeerd bedrag moet betalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Beste meneer/mevrouw

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik u zojuist een e-mail verstuurd met verdere toelichting. Ik heb dit persoonlijk naar uw mailadres verstuurd, aangezien er inhoudelijke informatie wordt verstrekt.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare
  2. Auteur
    NLE
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen