Klacht NLE: NLE claimt een contract met mij te hebben afgesloten maar ik heb daar nooit toestemming voor gegeven

Thomas

Ik kreeg medio juni een mail van energieleverancier NLE dat mijn overstap van Engie naar NLE contractueel is vastgelegd en volgende maand ingaat. Maar ik heb NOOIT ingestemd met een overstap.

Ongeoorloofd contract laten vervallen.

NLE
    Beste meneer Hoevenaars.

Vervelend om te horen dat u het niet eens bent met de overstap. Helaas kan ik op dit moment nog weinig voor u doen.

Ik kan zien dat er intern een klachtenprocedure is gestart. U heeft hierbij een vaste contactpersoon die alles aan het uitzoeken is voor u. Zodra mijn collega meer weet, zal hij contact opnemen met u om de klacht te bespreken.

NLE Webcare

Thomas
Ik zit nog steeds te wachten op een reactie van NLE. Volgens mij is er geen overstap contract en ik wil ook niet overstappen. NLE is nu al twee weken op zoek naar een bewijs dat ik dit wel wil. Maar ik heb er nooit in toegestemd en er is ook geen bewijs. In de tussentijd krijg ik aanmaningen van NLE, schandalige toestand. Ik zal nooit een cent betalen als ze mij niks kunnen bewijzen. Desnoods naar de rechter, mijn advocaat staat klaar. Tom Hoevenaars

Ook een klacht indienen over NLE?