Klacht NLE: NLE functioneerd extreem slecht

# 262020
geen interesse

Alles loopt langs elkaar heen zaken worden niet naar behoren geregeld, afspraken worden niet nagekomen en e-mail worden niet of veeeel te laat beantwoord. gaan gewoon over tot afsluiting terwijl daar geen enkele reden toe is en vinden het dan gek dat er naar naar ander providers gegaan worden en gaan vervolgens dan ook nog over op een boete omdat je naar de ander provider gaat.

bedrijf sluiten en van de markt af gaan of anders personeel in zetten die wel hun werk doen en e-mail binnen 24 uur GEHEEL uitzoeken en daarnaar handelen.

NLE
    Beste meneer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij onze administratie. Hieruit blijkt het volgende.

U trof met NLE een betalingsregeling over het openstaande bedrag van €519,12. U ontving per e-mail op 1 december 2016 een bevestiging van de betalingsregeling. Zoals bevestigt zou NLE het openstaande bedrag in 3 termijnen incasseren. Echter hebben wij niet kunnen incasseren van uw IBAN, omdat u ons IBAN heeft geblokkeerd voor automatische incasso.

Uw stelling dat NLE de gemaakte afspraken niet nakomt is dan ook onjuist. Wij hebben namelijk niet kunnen incasseren, dit is echter uw verantwoordelijkheid.

Daarnaast laten wij u weten dat wij de levering niet hebben beëindigd vanwege een openstaand bedrag, u bent voordat wij de levering konden beëindigen, overgestapt naar een andere energieleverancier. Het klopt dan ook dat er een opzegvergoeding in rekening wordt gebracht. U had immers een vast energiecontract afgesloten met NLE Zakelijk.

Mocht u hier nog vragen over hebben, horen wij het graag.

NLE Klachtafhandeling
    geen interesse
    Beste NLE, U had reeds de de leveringen stop gezet via Enexis want van hen kreeg ik het schrijven dat de levering beëindigd was via jullie per 19 januari en dat ik voor een nieuwe leverancier moest zorgen. Dit heb ik gedaan omdat ik niet het risico kon nemen dat er in de zaak geen stroom en electra mee zou zijn. Daarbij is de rekening niet geblokkeerd voor incasso`s. Maar ook als hier iets fout was gegaan had u contact met me op kunnen nemen. Ik heb hierover zelfs nog gemaild waarom er niet afgeschreven was. maar hier heb ik geen enkele reactie op gehad.

Ook een klacht indienen over NLE?