Klacht NLE: NLE geef niet thuis bij afhandeling terugbetaling,

F.C. de Rooy

NLE energiemaatschappij heeft in juni juli en aug ten onrechte 3 maandtermijnen voor cv onderhoud ingehouden. we zijn al vanaf augustus bezig om ons geld terug te krijgen na vele mailtjes telefoontjes waarbij ze je gewoon 2 uur in de wacht laten staan en steeds naar een ander doorverbinden die dan steevast zeggen dat je op de verkeerde afdeling zit. en diverse mailtjes wordt er gewoon niet gereageerd op mijn verzoek. Het is een schandaal dat je gewoon je geld niet terug krijgt

ik wil het geld van 3 maandtermijnen wat ten onrechte door NLE is ingehouden terug gestort krijgen.

NLE

Ik ga het even voor u uitzoeken, hier komen wij op terug! Als ik meer weet hoort u van ons. Mijn excuus voor de late reactie, wij hopen het zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Voor nu wens ik u een fijne dag toe.
    Met vriendelijke groeten,
    NLEwebcare.
    NLE
    Beste meneer de Rooy,

Excuus dat het bedrag nog niet teruggeboekt is! Wij zijn helaas tegen wat problemen aangelopen, waardoor excasso's (onder andere) geen doorgang konden vinden. We hebben het probleem eindelijk kunnen oplossen en de excasso's staan klaar.

Ik vraag je vriendelijk om nog heel even af te wachten. Het geld komt er nu echt aan.

NLEx webcare

F.C. de Rooy
Nog steeds is het geld niet op mijn rekening overgemaakt, volgens NLE zou dat komen wegens een storing in hun systeem? Geld afboeken kan wel maar teveel ingehouden terug betalen gaat kennelijk niet. Er is beloofd het geld terug te storten, maar NLE blijft nog steeds in gebreke.

Ook een klacht indienen over NLE?