Klacht NLE: NLE grootste oplichters

Klachtnummer
# 368478
Gebruiker
kruimel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eerder een klacht hier gemeld over NLE, eerst willen ze me een energie contract in de strot duwen en halen ze ongevraagd geld van mijn rekening, daarna na deze klacht hier weggelegd te hebben krijg ik vervolgens antwoord via de mail dat er iets is fout gegaan aan hun zijde en dat het zogenaamde contract beeindigd is, vervolgens na een paar weken komen ze ineens met een eind afrekening (heb nog nooit stroom of gas van hun gehad!) en willen ze dat ik 311 euro betaal voor het beeindigen van het contract! Vervolgen weer een mail gestuurd dat wij nooit een contract hebben gehad! en dus niks gaan betalen ik heb meerdere malen gevraagd om me met rust te laten en mijn naam uit het bestand te halen, dit helpt niet ze blijven maar doorgaan dit moet stoppen!

De oplossing

Mijn met rust laten en al mijn gegevens uit hun bestand halen!

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u een e-mail toegestuurd, met hierin uitleg over de aanmelding. Ik wil u vragen hierop te reageren als u nog vragen heeft.

    Een fijne dag verder.
    Met vriendelijke groeten,
    NLE webcare

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen