Opgelost door NLE: NLE heeft mijn telefoon ten onrechte afgesloten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 357459
Gebruiker
Drie-in-twee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb sinds 19 februari NLE 3 in 1. Nummerbehoud oude telefoonnummer werd niet uitgevoerd, direct gebeld. Zou worden gecorrigeerd. Nog altijd niet gebeurd. Na 45 minuten wachttijd telefonische klantenservice ben ik gaan twitteren. Service via twitter werd door NLE werd gestopt zonder resultaat, zonder een keer behoorlijk antwoord. MAAR nu heeft NLE wel mijn telefoon afgesloten, met de onjuiste en onterechte bewering dat ik zou hebben opgezegd. Het is zacht gezegd echt een rommeltje daar

De oplossing

Ik wil mijn vaste telefoonaansluiting terug met mijn oude telefoonnummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NLE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Drie-in-twee
    Datum
    Vaste telefoon werkt nog altijd niet...
  2. Auteur
    Drie-in-twee
    Datum
    Het lijkt er op dat mijn klacht is opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Drie-in-twee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn vaste telefoon werkt weer met het oude nummer...
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen