Klacht NLE: NLE incasseert maanden na beëindiging contract nog steeds maandelijks een bedrag.

AK13

Ondanks het feit dat ik me al verschillende keren op verschillende manieren heb gemeld bij NLE, wordt er 5 maanden na einddatum contract nog steeds maandelijks onterecht € 3,99 geïncasseerd. Telefonisch is het amper mogelijk om überhaupt contact te krijgen, behalve als je klant wilt worden... Op mails en ingevulde contactformulieren wordt helemaal niet gereageerd. Ik wil dat deze onterechte incasso stopt. Dit neigt naar poging tot diefstal...

Ik wil dat deze onterechte maandelijkse incasso onmiddelijk wordt stopgezet.
De incasso wordt stopgezet, maar op het moment dat men dit communiceert worden alsnog alle geweigerde incasso's opnieuw geïncasseerd. Ik adviseer iedereen om niet met NLE dan wel Budget Alles-in-1 in zee te gaan... Louter ergernis en ellende!

NLE
    Beste meneer Klomp.

Vervelend om te horen dat er ten onrechte geld geïncasseerd wordt van uw rekening.

Wanneer ik naar uw klantkaart kijk, kan ik niet zien dat wij nog incasseren van uw rekening. Een maandelijks bedrag van € 3,99 is bij NLE ook niet mogelijk. Ik zou u willen verzoeken om een screenshot van de afschrijving te sturen naar klanten@nle.nl onder vermelding van uw postcode en huisnummer. Wij zoeken het dan graag voor u uit.

NLE Webcare

Ook een klacht indienen over NLE?