Klacht NLE: NLE incasseert maanden na beëindiging contract nog steeds maandelijks een bedrag.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459731
Gebruiker
AK13
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondanks het feit dat ik me al verschillende keren op verschillende manieren heb gemeld bij NLE, wordt er 5 maanden na einddatum contract nog steeds maandelijks onterecht € 3,99 geïncasseerd. Telefonisch is het amper mogelijk om überhaupt contact te krijgen, behalve als je klant wilt worden... Op mails en ingevulde contactformulieren wordt helemaal niet gereageerd. Ik wil dat deze onterechte incasso stopt. Dit neigt naar poging tot diefstal...

Gewenste oplossing

Ik wil dat deze onterechte maandelijkse incasso onmiddelijk wordt stopgezet.
Geboden oplossing
De incasso wordt stopgezet, maar op het moment dat men dit communiceert worden alsnog alle geweigerde incasso's opnieuw geïncasseerd. Ik adviseer iedereen om niet met NLE dan wel Budget Alles-in-1 in zee te gaan... Louter ergernis en ellende!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NLE
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Klomp.

    Vervelend om te horen dat er ten onrechte geld geïncasseerd wordt van uw rekening.

    Wanneer ik naar uw klantkaart kijk, kan ik niet zien dat wij nog incasseren van uw rekening. Een maandelijks bedrag van € 3,99 is bij NLE ook niet mogelijk. Ik zou u willen verzoeken om een screenshot van de afschrijving te sturen naar klanten@nle.nl onder vermelding van uw postcode en huisnummer. Wij zoeken het dan graag voor u uit.

    Met vriendelijke groet,
    NLE Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NLE?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen